سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۲ تن انواع موادمخدر در مرزمیرجاوه

فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزداران هنگ مرزی میرجاوه علیه قاچاقچیان و کشف ۲ تن و ۴۷۵ کیلوگرم انواع موادمخدر خبرداد.

سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله بزرگ موادمخدر به عمق کشور آگاه شدند وبلافاصله باهوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ که باتوجه به پوشش دقیق منطقه توسط مرزداران و پس از ساعاتی درگیری با ماموران راهی برای انتقال محموله موادمخدر خود به عمق کشور پیدا نکردند با مخفی کردن محموله از کشور متواری شدند.

سردار کمیلی با اشاره به تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه داد: مرزداران پس از پایش و بررسی دقیق موفق شدند محل اختفای محموله را شناسایی و ضمن توقیف 5 دستگاه خودرو ، 2هزار و50 کیلوگرم تریاک، 350 کیلوگرم حشیش، 75 کیلوگرم هروئین، مجموعأ مقدار 2 تن و 475 کیلوگرم انواع موادمخدر و مقادیر قابل توجهی مهمات را کشف و ضبط کنند.

وی در پایان افزود: سوداگران مرگ قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان  و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با مجرمان و هرگونه تخلف واقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد جدی خواهند کرد .

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر درسیستان وبلوچستان

برچسب ها: اعتیاد ، مرزداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.