سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت 67 مهد کودک روستایی در استان زنجان

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر 67 مهدکودک روستایی در مناطق روستایی استان زنجان فعال هستند و توزیع یک وعده غذای گرم رایگان به کودکان در مناطق روستایی صورت می پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سلمان حسینی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه مربیان در مهدهای کودک نقش اساسی و پایه ای در امر تربیت و رشد اجتماعی کودکان دارند افزود :تعهد ، وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری آنان در ساختن نسلی کارآمد و پویا حائز اهمیت است.
وی افزود: تأثیرپذیری کودکان در مهدهای کودک به مراتب بیشتر از خانه و خانواده است و اگر مربیان افرادی آموزش دیده ،کارآمد و متخصص در زمینه تربیت کودکان باشند خواهند توانست به بهترین شکل ممکن کودکان را تربیت نمایند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه مربیان مهدهای کودک وظیفه خطیری در تربیت کودکان بر عهده دارند خاطر نشان کرد : در حال حاضر 495 مربی در مهدهای کودک خصوصی استان مشغول به کار و فعالیت هستند.

حسینی همچنین از افزایش نظارت بر فعالیت مهدهای کودک طی سالجاری خبر داد و ابراز داشت : نظارت ها در سالجاری بصورت مستمر و جدی توسط کارشناسان صورت خواهد پذیرفت.
وی افزود: بهزیستی به عنوان تنها مرجع صدور مجوز برای تأسیس مهدکودک در سطح استان زنجان به شمار می آید.
وی گفت: بیش از 6 هزار کودک در 165 مهد کودک شهری و روستایی استان زنجان از خدمات مهدهای کودک بهره مند می گردندو توزیع یک وعده غذای گرم رایگان به کودکان در مناطق روستایی صورت می پذیرد.
انتهای پیام/ن

فعالیت 165  مهد کودک شهری و روستایی در  استان زنجان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.