سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وکیلی مطرح کرد؛

ضرورت تجمیع دستگاه‌های حمایتی با یکدیگر

نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تجمیع دستگاه های مختلف حمایتی با یکدیگر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بهزیستی استان تهران که امروز(شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: بر ضرورت تجمیع دستگاه‌های مختلف حمایتی با یکدیگر تاکید کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: جریان خیرخواهی ملت ایران باید به دنبال کار بهزیستی باشد و موسسات مردمی و خیریه‌ای می‌توانند بازوی توانمندی برای انجام هر چه موفق تر فعالیت سازمان بهزیستی کشور باشند.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: کشور ما با سایر کشورها در شاخصی چون عدالت اجتماعی متمایز است و عدالت اجتماعی مفهومی عمیق تر و گسترده تر از شعار رفاه اجتماعی است.

وکیلی اضافه کرد: در حال حاضر با آرمان‌ها و اهداف تعیین شده اولیه فاصله زیادی داریم و باید تلاش خود را افزایش دهیم تا انتظارات این حوزه را بر آورده کنیم و گام های موثری در این حیطه برداریم.

وی در ادامه یادآور شد: رویکرد غیرشعاری و غیرتبلیغاتی سازمان بهزیستی در سال‌های اخیر، این مجموعه را به فرهنگ اصلی بهزیستی نزدیک کرده است و اگر بتوانیم مشکلات موسسات خیریه فعال در حوزه رفاه اجتماعی را مرتفع کنیم، برای حمایت از افراد نیازمند نیازی به استمداد دولت نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید در حیطه اول به مشکلات مردم رسیدگی شود