سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازتاب عکس اینستاگرام رهبر انقلاب در رسانه‌های آمریکایی

انتشار تصویری از رهبر انقلاب در حال خواندن کتاب «آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ» در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های آمریکایی مواجه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام رهبر معظم انقلاب که ایشان را در حال تورق ترجمه یک کتاب انتقادی درباره فساد سیاسی و اخلاقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نشان می‌دهد، با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی، بویژه رسانه‌های آمریکایی، مواجه شد.

این کتاب که با نام «آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ» در ماه ژانویه 2018 از سوی «مایکل ولف» نویسنده آمریکایی منتشر شد، پشت پرده فساد سیاسی و اخلاقی ترامپ را از زبان نزدیکان او در کاخ سفید بازگو می‌کند. 

ترامپ این کتاب را "افسانه" و نویسنده آن را "دروغگو" خوانده است اما مایکل ولف اصرار دارد که آنچه در این کتاب درباره او نوشته را از زبان افراد حاضر در کاخ سفید نقل کرده است.

رسانه‌های خارجی اعم از آمریکایی و غیرآمریکایی با انعکاس گسترده تصویر رهبر انقلاب در حال تورق ترجمه فارسی کتاب "آتش و خشم در کاخ سفید ترامپ» در نمایشگاه کتاب تهران، انتشار این عکس در اینستاگرام ایشان را نوعی کنایه به رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرده و نوشته‌اند تنها چند روز پس از خروج ترامپ از برجام، رهبر ایران تصویری از خود را در حال خواندن کتاب «آتش و خشم» مایکل ولف به اشتراک گذاشت.

 


شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس نیوز آمریکا



پایگاه خبری هیل وابسته به کنگره آمریکا



پایگاه خبری ورلد نیوز تونایت



روزنامه نیویورک پست آمریکا



شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز آمریکا



شبکه فاکس‌نیوز



شبکه بی‌بی‌سی انگلیس

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.