سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز دردنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور منتشر می‌شود.

اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به جذب جاستین کلایورت توسط تیم منچستریونایتد است. خوزه مورینیو ، سرمربی شیاطین سرخ قصد دارد تا این بازیکن 19 ساله را که توانسته است در این فصل از لیگ هلند درخشش بسیاری داشته باشد، جذب کرده و به لیگ برتر انگلیس بیاورد. مسئولان تیم منچستریونایتد نیز تلاش می کنند تا در پایان این فصل از مسابقات فوتبال اروپا مذاکره ای با تیم آژاکس داشته باشند تا بتوانند کلایورت را جذب کنند.

سفر رونی به آمریکا قوت گرفت

چند وقتی است که وین رونی، ستاره تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد  برای سفر خود از اورتون به لیگ برتر آمریکا ( MLS ) تلاش می کند. این بازیکن تصمیم بر آن گرفته است تا تیم خود اورتون را ترک کرده و برای درآمد بهتر و همچنین خداحافظی از دنیای فوتبال به آمریکا برود. برخی شایعات نیز مبنی بر به توافق رسیدن وین رونی و تیم دی سی یونایتد آمریکا ایجاد شده است.

  چلسی در صدد جذب آسنسیو

تیم چلسی تلاش می کند تا در نقل و انتقالات داغ تابستان مارکو آسنسیو ، یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید را به تیم خود آورده و حاضر است در قبال آن یکی از ستاره های جوان تیم خود همانند آنگولو کانته را واگذار کند. مسئولان چلسی در ادامه به این نتیجه رسیده اند که رئال مادرید با جذب نیمار دیگر از آسنسیو استفاده چندانی نخواهد کرد و این مسئله می تواند سبب فروش این بازیکن اسپانیایی به تیم چلسی شود.

گریزمان در دوراهی رفتن یا نرفتن

از مدت ها قبل شایعاتی مبنی بر انتقال آنتونی گریزمان از تیم اتلتیکومادرید به بارسلونا به وجود آمده بود و این بحث سبب درگیری های لفظی بسیاری میان بازیکنان تیم مادریدی و گریزمان شده بود. در ادامه این درگیری ها و کشمکش ها سبب آن شد که وکلای گریزمان جلسه ای را با مسئولان بلند مرتبه تیم اتلتیکومادرید برقرار کرده و در رابطه با شرایط بعدی گریزمان به بحث و تفکر بپردازند و سبب آن شوند تا احتمال ماندن گریزمان در اتلتیکو مادرید قوت بگیرد.

گواردیولا برای ماندن استرلینگ در منچسترسیتی تلاش می کند

پپ گواردیولا ،سرمربی منچسترسیتی در تلاش است  رحیم استرلینگ را نگه دارد. گفتنی است استرلینگ هنوز تلاشی برای تمدید قرار داد خود با منچسترسیتی نکرده است و می خواهد  پس از مسابقات جام جهانی 2018 روسیه از این تیم به یک هدف بهتر سفر کند. استرلینگ در این فصل از مسابقات فوتبال اروپا توانسته 18 گل را به ثمر برساند و در رده چهارم لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد.

مانچینی نامزد سرمربیگری تیم ملی ایتالیا

فدراسیون فوتبال ایتالیا روبرتو مانچنینی ،سرمربی حال حاضر سنت پترزبورگ را به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری انتخاب کرده است. گفتنی است تیم ملی ایتالیا نتوانست به جام جهانی 2018 روسیه راه یابد و مسئولان این تیم برای تقویت بازیکنان و چهارچوب تیم ملی ایتالیا تلاش بسیاری می کنند. مانچنینی سابقه سرمربیگری در تیم های منچسترسیتی و اینترمیلان را نیز دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.