سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

برگزاری همایش تبیین حمایت از کالای ایرانی در سیستان وبلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همایش «تبیین حمایت از کالای ایرانی» در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه در ۴ شهرستان استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اجلاسیه «تبیین حمایت از کالای ایرانی» و همچنین اولین همایش «شبانان و گله داران» در راستای توجه به نام گذاری سال ۹۷ در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری در زاهدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش «تبیین حمایت از کالای ایرانی» در ۴ شهرستان زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار برگزار می‌شود، بیان داشت: وقتی مردم باخودباوری در مسیر اقتصاد مقاومتی گام بردارند تحریم‌ها خنثی و تولید داخلی تقویت می‌شود و در نتیجه تلاش‌ها برای تحقق شعار سال نیز به سرانجام می‌رسد.

وی با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» افزود: در طول ۲۸ سال زعامت رهبر معظم انقلاب، ایشان ۱۱ سال را با عنوان‌های اقتصادی نامگذاری کردند، زیرا معتقدند دشمنان بیشترین توجه شان به بخش اقتصادی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امروزه حوزه جنگ در دنیا جنگ اقتصادی است، ادامه داد: از همین رو مهم‌ترین موضوع در بحث شعار امسال حوزه نظری و فکری است که باید بیشترین توجه را به آن داشت.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی یک حکم شرعی است، ادامه داد: از این همه باید این موضوع را برای خودمان تکرار کنیم، زیرا خرید کالای ایرانی سبب ایجاد شغل و نهایتا نشاط در جامعه می‌شود.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی مردم هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره با اتکا به توان نیرو‌های نخبه خود توانسته در زمینه‌های علمی مختلف پیشرفت کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز مردم می‌توانند با حمایت از تولید و کالای ایرانی موجب رشد و پیشرفت محصولات داخلی شوند تا آن‌ها نیز بتوانند در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران، پاسدار انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و دستاورد‌های آن است، تصریح کرد: سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برای حمایت از کالای ایرانی ستادی را به همین نام تشکیل داده تا در قالب کمیته‌های مختلف برنامه‌های ویژه‌ای را در این زمینه پیگیری کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از برگزاری همایش «شبانان و گله داران» در راستای حمایت از تولیدات عشایر استان خبر داد و افزود: عشایر از جمله پاک‌ترین اقشار جامعه هستند، زیرا حلالترین نان را سر سفره خود می‌آورند.

وی ادامه داد: اولین همایش «شبانان و گله داران» با حضور مسئولان کشوری و همچنین همکاری سازمان عشایر استان در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه در زاهدان برگزار می‌شود.

سردار معروفی اظهار داشت: ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی، تاکید بر مصرف تولیدات ایرانی، ارزش گذاری و نقش جامعه عشایری در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تحکیم وحدت و همگرایی و ارتقاء روحیه وفاداری جامعه عشایری به نظام جمهوری اسلامی و به امامین انقلاب از اهداف همایش «شبانان و گله داران» است.

انتهای پیام/ع

همایش حمایت از کالای ایرانی 

برچسب ها: سپاه ، کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.