سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتحاد و یکپارچگی ملت ایران امری ضروری است

امام‌جمعه شهر چوار، گفت:به دشمن نباید اعتماد کرد، آنان به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند، تنها مسیر پیشرفت کشور، بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; حجت‌الاسلام شهاب‌الدین میهن‌پرست، امام‌جمعه شهر چوار، ظهر امروز (21 اردیبهشت) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع این شهر بیان کرد:به دشمن و وعده‌هایش نباید اعتماد کرد، آنان به دنبال تأمین منافع خود و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند، تنها مسیر پیشرفت کشور، بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی است، هر چه بنیان‌های اقتصادی کشور محکم‌تر شود، طراحی‌های دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران ناکام‌تر خواهد بود.

اهمیت اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در برهه زمانی حساس

 امام جمعه شهر چوار، عنوان کرد: یکی از اهداف آمریکا در خروج از برجام، دامن زدن به اختلافات داخلی است، و سرنوشت‌ساز فعلی، مخابره صدای واحد از داخل ایران بوده که امری ضروری و حیاتی است، از این روز حفظ وحدت انسجام ملت ایران اسلامی بسیار ضروری است.

وی افزود: پیروزی مقاومت در منطقه و هم‌چنین شکست تروریست‌ها در مناطق مرزی لبنان و سوریه، مردم لبنان را نسبت به حوادث موجود آگاه کرد، نتیجه این انتخابات همبستگی مردم لبنان را نشان داد که صرف‌نظر از مباحث قومی و نژادی، آراء خود را در جهت ثبات سیاسی در کشورشان به صندوق‌ها ریختند.

ماه مبارک رمضان ماه بندگی و عبادت و نهادینه‌سازی الگوی رفتار اسلامی است

مین پرست  اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، ماه مغفرت و آمرزش‌ها، ماه جود و کرم، ماه بخشش و نیکوکاری، ماه ایثار و ازخودگذشتگی، ماه جهاد و کوشش‌ها و ماه سعی و تلاش، رحمت و سازندگی است.

وی ادامه داد: تلاوت قرآن، حضور به موقع در نمازهای پرفیض جماعت، شرکت در کلاس‌های آموزشی ویژه ماه مبارک رمضان، از مهم‌ترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان است و شخص مسلمان می‌تواند با بهره‌گیری از این فرصت‌ها خود را به درگاه احدیت مقرب سازد.

 

انتهای پیام/با 

 

سخنان امام جمعه چوار در خطبه های نماز

 

برچسب ها: برجام ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.