سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط و نشان ستاره گلزن ژاپن برای بانوان فوتسال ایران

آنا آميشيرو، بهترین گلزن تیم ملی فوتسال زنان ژاپن گفت با هدف انتقام گیری از ایران پای به دیدار فینال جام ملت های آسیا می گذارد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتسال بانوان ایران روز گذشته با برتری 5-0 برابر ویتنام در نیمه نهایی جام ملت های  آسیا برای دومین بار پیاپی به فینال این رقابت ها راه یافت و روز شنبه برابر ژاپن به میدان خواهد رفت تا دیدار نهایی دوره قبل تکرار شود.


با توجه به این که بانوان فوتسالیست کشورمان سال 2015 در اولین دوره رقابت های جام ملت های آسیا با برتری 1-0 برابر ژاپن فاتح مسابقات شد، حالا آنا آمیشیرو ستاره 8 گله ژاپن از انتقام گیری صحبت می کند.
آنا در گفتگو با خبرنگاران گفت،شکست تیمش در فینال مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2015، در دیدار فینال روز شنبه الهام بخش خواهد بود.

او که با 8 گل زده پس از اعتدادی در رتبه دوم برترین گلزنان جام قرار دارد و نقش پر رنگی در فینالیست شدن ژاپن داشته است، می گوید: "من می خواهم برنده شوم و در نهایت قهرمان شوم."

"در مسابقات قبلی (در سال 2015) ما در فینال برابر ایران شکست خوردیم، بنابراین این بار ما می خواهیم در بازی روز شنبه انتقام بگیریم."
انتهای پیام/


ژاپنی ها به دنبال انتقام گیری از ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.