سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس:

آمریکایی ها از خیلی از معاهدات بیرون آمده اند

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها از خیلی از معاهدات بیرون آمده اند و این علیرغم مخالفت های شدیدی بود که در درون آمریکا صورت گرفته بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;جلال میرزایی نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج آمریکا از برجام بیان کرد: با فرد خودشیفته ای در آمریکا روبه رو هستیم که بدون توجه به نظرات سایر افراد اقدام می کند در حالی که نظرسنجی های روز گذشته آمریکا نشان داد که بیش از دو سوم آمریکایی ها خواستار ماندن در برجام بودند.

 میرزایی عنوان کرد: روابط آمریکا با چین یا روسیه روی منافع ملی ما نیز تأثیر می گذارد از این رو اگر ترامپ این منوال را پیش گرفته، علیه چین تعرفه واردات را افزایش دهد و در قبال روسیه اقدامی انجام دهد به نفع ما خواهد بود و البته اگر نسبت به اروپا و موضع آنها بی توجه باشد باز هم به نفع ماست و باعث می شود ایران با کشورهای بیشتری کار کند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تصمیم روحانی معقول بود و نباید کاری انجام دهیم که باعث اجماع مجدد دولت ها علیه ایران شود.

انتهای پیام/با

صحبت های نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.