سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره هماهنگی سالیانه داوران تکواندو در کرمان

در راستای دانش افزایی، ارتقای سطح داوری و آموزش قوانین جدید، دوره یک روزه ی هماهنگی و باز آموزی سالیانه داوران تکواندوی سراسر استان در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی کرمان برگزار شد.

سلمان خواجه حسنی، دبیر هیئت تکواندو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه دوره هماهنگی سالیانه داوران تکواندو به منظور ارتقای سطح علمی و فنی داوران استان کرمان و آشنایی آنها با آخرین تغییرات داوری برگزار شد، گفت: این دوره در بخش بانوان با شرکت 30 مربی با حضور استاد صفریان از تهران و در بخش آقایان با شرکت 45 نفر به مربیگری استاد سعید کروندی از اصفهان در بخش های مختلف در در محل خانه تکواندو استان کرمان، سالن بشری برگزار شد.

وی افزود: این دوره هر ساله به منظور یکسان سازی و هماهنگی شیوه های آموزش و انتقال آخرین تغییرات در قوانین با حضور داوران خانم و آقا برگزار می شود.

خواجه حسنی تصریح کرد: ساعت 8 صبح امروز نیز آزمون کشوری دان ٣ و ٤ آقایان با حضور ٥٠ شرکت کننده از سراسر کشور در محل خانه تکواندو استان کرمان، سالن بشری برگزار می شود.

وی یادآور شد: سعید کروندی از اصفهان به عنوان ناظر فدراسیون و مجید عبدالرشیدی و اکبر صانعی از کرمان به عنوان ناظران کرمانی بر انجام این آزمون نظارت می کنند.

انتهای پیام/ب

دوره هماهنگی و بازآموزی سالیانه داوران تکواندو کار کرمانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.