سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۶ کیلو انواع مواد مخدر در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۳۶ کیلو انواع مواد مخدر در این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید محسن فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی طرح برخورد با عاملان افیونی و سوداگران مرگ در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به انهدام ۳ باند تهیه و قاچاق مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری از کشف ۳۶ کیلو انواع مواد مخدر در اجرای این طرح‌ها خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها ۱۱ نفر از عانلان افیونی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزود: این فرماندهی به منظور جلوگیری از هرگونه ناهنجاری اجتماعی و ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان با عاملان ایجاد ناامنی به شدت برخورد خواهد کرد.

وی گفت: اعتیاد علاوه بر آن که منجر به افزایش جرایم در ارتباط با مواد مخدر از جمله فروش مواد و سودجویی توسط افراد فرصت طلب، سرقت برای تهیه مخارج اعتیاد می‌شود باعث از بین رفتن بنیان خانواده‌ها و در نتیجه پدیدار شدن یک وضعیت ناهنجار اجتماعی خواهد.

سرهنگ جعفری افزود: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/آ

افزایش ۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در بابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.