سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان‌های مردم نهاد کشور توانمند می‌شوند

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان اجتماعی وزارت کشور گفت: مهمترین اقدام مد نظر، توانمند کردن سازمان‌های مردم نهاد در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،کمال اکبری در کارگروه تخصصی تشکل‌های مردم نهاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: مشارکت‌های اجتماعی در قالب سازمان‌های مردم نهاد به معنای حضور قانونمند و سازمان‌مند در بستر جامعه برای رساندن کشور به توسعه پایدار است.

وی ادامه داد: رسیدن به توسعه پایدار با نگاه تخصصی و حضور شکل یافته مردم محقق می‌شود و امروز بسیاری از موفقیت‌های کشور‌های مختلف به دلیل سپردن کار به حوزه سازمان‌های مردم نهاد است.

وی افزود: در استان کرمان کار‌های بسیار خوبی به منظور توسعه مشارکت‌های مردمی انجام شده است.

سرپرست معاونت سیاسی ، اجتماعی، اقتصادی استانداری کرمان در کارگروه تخصصی تشکل‌های مردم نهاد مدیریت بحران استان افزود: مدیریت استان کرمان معتقداست که همسنگ مسائل اقتصادی باید به مباحث اجتماعی و فرهنگی نیز توجه شود.

حمید ملانوری با اشاره به اجرای ایده مثلث توسعه اقتصادی، تعیین جغرافیای هشتگانه اقتصادی و انتخاب معین های اقتصادی دراستان، عنوان کرد: لازمه کار در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی این است که تمامی سازمان‌های دولتی و غیردولتی به صورت فعالانه، علمی، تخصصی و فنی پای کار بیایند.

وی در ادامه با بیان اینکه کرمان از استان‌های حادثه خیز کشور به شمار می رود، عنوان کرد: استان کرمان در بحث بلایای طبیعی رتبه بالایی را در وقوع، توفان، سیل و زلزله دارد.

ملانوری  بیان کرد: به طور طبیعی در حوزه مسائل اجتماعی نیز شاهد رخدادها و رویدادهایی از جمله اعتیاد، طلاق و خشونت به واسطه وقوع بلایای طبیعی هستیم، اما مسئله حائز اهمیت، مدیریت و کنترل شرایط است تا شاهد کم‌رنگ شدن پیامد ناشی از موارد بحرانی باشیم.
انتهای پیام/ی

استان کرمان اقدامات بسیار خوبی انجام داده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.