سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود نهاده‌های دامی با نرخ ارز ۳۸ هزار ریال به خراسان رضوی

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: نهاده‌های دامی با نرخ ارز ۳۸ هزار ریال به خراسان رضوی وارد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد : علی رسولیان افزود: این نهاده‌های دامی شامل کنجاله، ذرت و سویا با نرخ ارز ۳۸ هزار ریال وارد می‌شود و هیچ افزایش نرخی پذیرفته نیست.

رسولیان گفت:با ورود گسترده‌تر وارد کننده‌های استان به این موضوع و نظارت و مدیریت مناسب و وسیع بر بازار قیمت‌ها کنترل می‌شود تا گوشت با نرخ مناسبی به مصرف کننده برسد

وی افزود: بر این اساس با هدف کنترل قیمت گوشت قرمز برنامه ریزی همه فرآیند از خرید دام از دامدار تا کشتار و عرضه عمده و خرده فروشی به طور جدی نظارت می‌شود تا تعادل قیمت‌ها حفظ شود و به مردم اجحافی صورت نگیرد؛ و به شدت با تخلفات برخورد می‌شود .

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی با اشاره به طرح ضیافت ویژه ماه تامین کالا‌های اساسی مردم در ماه مبارک رمضان هم گفت: تلاش بر تامین این کالا‌ها اعم از گوشت، مرغ و برنج با قیمت‌های مناسب برای مصرف کننده است و با تشدید کنترل، تلاش می‌شود مبادا کالایی احتکار و یا کم فروشی و گرانفروشی شود.

انتهای پیام//ف. ن
 

اجرای طرح ضیافت ویژه ماه تامین کالا‌های اساسی مردم در ماه مبارک رمضان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.