سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز نگرانی روسیه از حملات موشکی اخیر در خاورمیانه

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد مسکو از حملات موشکی اخیر میان سوریه و رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد مسکو از حملات موشکی میان سوریه و اسرائیل ابراز نگرانی کرده است.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داد میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه با اعلام نگرانی از حملات موشکی اخیر در خاورمیانه از طرف‌های درگیر خواست خویشتنداری کنند.

بوگدانوف تاکید کرد: طبعا این مسأله همگان را نگران کرده است و ما با همه طرف ها در ارتباط هستیم و همه را به خویشتنداری دعوت می کنیم.

بامداد گذشته ارتش سوریه برای پاسخ به تجاوز اسرائیل به مناطقی در القنیطره در جنوب سوریه مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی را با موشک‌های خود هدف قرار داد.

انتهای پیام/

واکنش وزارت خارجه روسیه به حملات موشکی میان سوریه و اسرائیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
نه خير دوستان ، تا كي بايد ذلت بكشيم انهم از دست انگشت شمار افرادي معلوم الحال و دروغگو مثل نيتانياهو و باصطلاح هم پيمان هاي كثيفش. حاج قاسم سليماني شجاعانه بزند و بتركاند كار را يكسره تمام خواهد كرد. خداكمك ميكند . اگر مردم از گراني كالا و خدمات و ارز مينالند كه حق دارند و با سختي معيشت ميگذرانند همين ها با تحريم ها سال هاست دولت هاي ما را در تنگنا گذاشتند اختلاس كنندگان را پناه دادند و ما را به اين روز انداختند. نابود شان كنيد. نصر و من الله و فتحا قريب