سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیداری با طعم صعود به لیگ برتر فوتسال بانوان برای نماینده فارس

پارس آرا شیراز با پیروزی مقابل نماینده بوشهر، جشن صعود برپا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ششم و پایانی مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور ساعت ۱۲ روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه تیم پارس آرا شیراز در سالن پهلوانان نصیری، میزبان پدیده بوشهر خواهد بود.

نماینده فارس تا پایان هفته پنجم این مسابقات با ۴ برد، یک شکست، بدون تساوی و ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته و پدیده بوشهر با ۶ امتیاز جایگاه پنجم را را به خود اختصاص داده است.

این بازی برای پارس آرا جنبه تشریفاتی دارد و نماینده فارس حتی در صورت شکست هم به لیگ برتر فوتسال بانوان راه می‌یابد.

جمیله کشاورز نائب رئیس هیات فوتبال فارس در خصوص این بازی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: تیم پارس آرا در این فصل عملکرد فوق العاده‌ای داشت و بازیکنان و کادر فنی این تیم از شروع مرحله مقدماتی برای صعود به لیگ برتر همدل شدند.

وی افزود: در هفته پایانی و با حضور هواداران، نماینده فارس با پیروزی مقابل پدیده بوشهر جشن صعود به لیگ برتر فوتسال بانوان را برگزار می‌کند.

در هفته پنجم مرحله نهایی مسابقات دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم پارس آرا شیراز با نتیجه پرگل ۴-یک میزبان خود جنوب غرب تهران را شکست داد و پدیده بوشهر ۱۰-۵ هیات مریوان را مغلوب کرد.

انتهای پیام/ن

صعود پارس آرا شیراز به لیگ برتر فوتسال بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.