سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گتوزو: تاوان اشتباهاتمان را دادیم/ این نتیجه نشان دهنده عملکرد ما نیست

سرمربی تیم آث میلان پس از شکست 4-0 تیمش مقابل یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا،گفت این نتیجه عملکرد میلانرا در این بازی نشان نمی دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،شب گذشته (چهارشنبه) آث میلان در دیدار فینال جام حذفی ایتالیا مقابل یوونتوس با نتیجه 4-0 شکست خورد و فرصت قهرمانی در این رقابت‌ها را از دست داد.

این بازی تا دقیقه 56 بدون گل دنبال می شد اما دو اشتباه دوناروما و گل به خودی کالینیچ باعث شد یووه در 8 دقیقه گل بزند.
گتوزو پس از بازی ، با اشاره به اشتباهات بازیکنانش گفت: فوتبال همین است. نتیجه منعکس کننده عملکرد  ما نبود، اما شما تاوان اشتباهات خود را می پردازید. تا دقیقه 56 ما همان کاری را کردیم که باید می‌کردیم و یوونتوس به غیر از یک ضربه سر مانژوکیچ نتوانست ما را به دردسر بیندازد.
ما باید این شکست را بپذیریم و بدانیم که خودمان اشتباه کردیم و باید آن را بپذیریم.


وی افزود: من هم مربی خیلی جوانی هستم و در حال یادگیری. من اشتباهاتی داشتم و برای پیشرفت کارم باید ببینم کجای راه را اشتباه رفته ام. نباید به شکست 4 بر صفر این دیدار توجهی کنیم ،بلکه باید ببینیم چطور باختیم و برای پیشرفت چه کار می توانیم بکنیم.
میلان با قهرمانی در کوپا ایتالیا می توانست به لیگ اروپا راه یابد اما حالا باید در سری آ حتما حداقل هفتم شود. این تیم دو بازی برابر آتالانتا و فیورنتینا دارد.
گتوز در این باره گفت: ما اکنون دو بازی در برابر تیم هایی داریم که از ما بهتر هستند و باید تلاش کنیم تا با عملکرد بهتر از این، به لیگ اروپا برسیم. "
انتهای پیام/


اظهارات گتوزو پس از شکست در فینال جام حذفی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.