سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور آمریکا در یک نمایش مفتضحانه از برجام خارج شد

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: رئیس جمهور آمریکا در یک نمایش مفتضحانه از برجام خارج شد و به خیال خود تیر خلاصی به ایران زد غافل از این که این تیر خلاص به اعتماد بین‌المللی کشورش بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  سید کمال‌الدین شهریاری صبح امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی با اشاره به خارج شدن آمریکا از برجام اظهار داشت: این حرکت آمریکا از قبل پیش‌بینی می‌شد و در یک نمایش مفتضحانه از برجام خارج شد و به جایگاه بین‌المللی خود صدمه زد.

وی با بیان اینکه آمریکا با این حرکت به خیال خود تیر خلاصی به ایران زد افزود: خارج شدن آمریکا از برجام، به خیال خود تیر خلاصی به ایران زد غافل از این‌که این تیر خلاص به اعتماد بین‌المللی کشورش بود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با اشاره به اینکه همواره بین کشور‌ها ﻣﻌﺎﻫـﺪه، ﺗﻮاﻓـﻖ ﺑـﯿﻦ‌اﻟﻤللی، ﻣﻮاﻓﻘـﺖ ﻧﺎﻣـﻪ و ﮐﻨﻮاﻧﺴـﯿﻮن‌ها برقرار است افزود: عمل نابخردانه ترامپ در خارج شدن از برجام، ضربه هنگفتی به روابط بین‌المللی این کشور با تمام کشور‌ها و نهاد‌های بین‌المللی وارد کرد که قابل جبران نیست.

شهریاری با تاکید بر حمایت از دولت روحانی گفت: نمایندگان استان بوشهر، دولت روحانی را پشتیبانی می‌کنند و این سیاست‌مدار کهنه‌کار با تلاش توانست بد عهدی آمریکا را رسوای جهان کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور کشورمان با اخلاق دیپلماتیک از برجام دفاع کرد و پای آن ایستاد تصریح کرد: امروز جهان می‌داند عهدشکن کیست و چه کسی به تعهدات خود عمل نمی‌کند.

انتهای پیام/م

خروج آمریکا از برجام تیر خلاص به اعتماد بین‌المللی به کشورش بود

برچسب ها: آمریکا ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.