سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ پیروزی ملی پوشان ایران در مرحله حذفی اسنوکر آسیا

ملی پوشان کشورمان در مرحله حذفی مسابقات آسیایی اسنوکر در تبریز ۲ پیروزی به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مرحله حذفی رقابت‌های آسیایی اسنوکر بعد از ظهر دیروز از ساعت ۱۹ در سالن ورزشی صدرای تبریز پیگیری شد که طی آن سیاوش مزینی با برتری ۴ بر صفر در مقابل محمد لب آبی هم تیمی خود به پیروزی رسید؛ مزینی امروز پنجشنبه به مصاف بابر مسیح از پاکستان می‌رود.

همچنین در بازی همزمان علیرضا خداپرست، دیگر ملی پوش کشورمان، نیز موفق شد با نتیجه ۴ بر یک در مقابل 'آیونگ فیو' از کشور میانمار به پیروزی دست یابد تا فردا در بازی بعدی در مقابل احسان حیدری نژاد از ایران قرار گیرد.

پنجشنبه در ادامه مرحله حذفی مسابقات آسیایی اسنوکر در تبریز، امیر سرخوش، ملی پوش کشورمان، مقابل صالح محمد از افغانستان و علی قره گوزلو، دیگر بازیکن تیم ملی ایران، به مصاف مالکیت سینک از کشور هند خواهند رفت.

از هشت بازیکن تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی اسنوکر در تبریز ۶ بازیکن جواز ورود به مرحله حذفی را دریافت کرده بودند که بعد از بازی‌های امروز این تعداد به پنج نفر کاهش یافت.

پنجشنبه هم با برگزاری یک دیدار دیگر هم تیمی بین علیرضا خداپرست و احسان حیدری نژاد از تیم ملی اسنوکر کشورمان، این تعداد به چهار نفر کاسته خواهد شد.

از مجموع ۲۲ بازیکن راه یافته به مرحله حذفی مسابقات آسیایی اسنوکر در تبریز تعداد ۶ نفر را اسنوکربازان ایران تشکیل می‌دادند.

سی و چهارمین دوره رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ از شانزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه با حضور کشور‌های ایران، قطر، تایلند، پاکستان، هنگ کنگ، فلسطین، عراق، میانمار، هند و افغانستان در سالن ورزشی صدرای تبریز در حال برگزاری است. 

 

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان برگزاری  مسابقات آسیایی اسنوکر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.