سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه حرا تا حرم در خراسان جنوبی

دبیر کمیته نمایشگاه کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه حرا تا حرم در بیرجند خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حیدری دبیر کمیته نمایشگاه کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی در شورای سیاست گذاری کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه حرا تا حرم در بیرجند خبر داد و گفت:قرار است این نمایشگاه به صورت دائم گشایش یابد.

وی افزود:در راستای برگزاری کنگره نمایشگاه از حرا تا حرم به نمایش گذاشته می شود.

 

حیدری با بیان اینکه در این نمایشگاه تلاش می شود از حرا آغاز خانه کعبه،فضای مکه واقعه غدیر،کوچه های مدینه و کوفه اجرایی شود،گفت:ایجاد واقعه کربلا،بازسازی بارگاه امام رضا (ع) جمکران دفاع مقدس،عملیات های خاکی و آبی،کانال کمیل،اسارت رزمندگان،موکب های عزاداری،بین الحرمین،نمایشگاه جنگ نرم،شهدای هسته ای،مدافعان حرم و دفاع مقدس این موارد بازسازی می شود.

 

دبیر کمیته نمایشگاه کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی افزود:کار عمرانی آغاز شده و نمایشگاه قرار است به صورت ماندگار باقی بماند و البته کار بسیار سنگینی است که به توان همه نیاز داریم.

وی اظهار کرد:در حال حاضر افرادی برای ساختن ضریح حضرت زینب (س)،بین الحرمین،قدس و جمکران اعلام آمادگی کردند.

 

اسماعیلی معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی نیز گفت:کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی متعلق به بزرگ ترین مردان است که با ایثار و مجاهدت خود افتخاری بزرگ را رقم زدند.

وی افزود:هر چه از عمر پر برکت نظام سپری می شود حوادثی را پشت سر میگذاریم که اهمیت کار ایثار،شجاعت و شهامت را بیشتر نمایان می کند.

 

اسماعیلی با بیان اینکه دشمنی های دشمنان از جمله ترامپ که دست مایه و مترسک صهیونیست استکبار است بر ملت ایران روشن می شود و باید قدردان نظام باشیم.

معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد:این کنگره را نباید تنها به استان محدود کنیم و شخص استاندار از این برنامه حمایت و مصوبات را دنبال می کنیم.

انتهای پیام/غ

نمایشگاه حرا تا حرم در خراسان جنوبی برپا می شود

برچسب ها: شهدا ، مدافعان حرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.