سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردرگمی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی در پی هدف قرار گرفتن مواضع این رژیم در جولان اشغالی

هدف قرار گرفتن مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی جبهه داخلی این رژیم را در حالت سردرگمی قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از هراس حمله موشکی از خاک سوریه به اهداف این رژیم به صورت گسترده بر فراز سرزمین های اشغالی در پرواز هستند و جبهه داخلی رژیم صهیونیستی در حالت سردرگمی قرار دارد.

العهد نیز به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت: ارتش رژیم اشغالگر در «منطقه جنوبی» به حال آماده باش کامل درآمده است.

براساس این گزارش نگرانی ارتش اسرائیل از ورود (احتمالی ) نوار غزه به خط مقابله است. این در حالی است که گروههای فلسطینی از عملیاتی که ارتش سوریه اجرا کرده است، استقبال کردند.

ساعاتی پیش منابع خبری صهیونیستی از شلیک بیش از ۲۰ فروند موشک از خاک سوریه به سمت ۴ مقر مهم نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی خبر دادند.

در پی این حملات، آژیرهای هشدار در جولان اشغالی به صدا درآمد. کلیه اماکن هدف قرار گرفته از مقرهای اصلی و راهبردی رژیم صهیونیستی به شمار می رود.

سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نتوانست با موشک هایی که مراکز نظامی این رژیم را در داخل سرزمین های اشغالی هدف قرار داد مقابله کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
اسرافیل
۰۷:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
الهی که اسرایئل وضعیتی صدها بار اسف ناک تر از سوریه، عراق و افقانستان به خود بگیرد و انتقام الهی!
ناشناس
۰۴:۰۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
اسرائیل بلافاصله بعد از خروج آمریکا از برجام ، مثل همیشه با توحش و بی هیچ اصل و قاعده ، به سوریه حمله کرد. جوابی هم که گرفت نوش جان ش .
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اسرائیل تا کی قراره جنایت کنی و به سرزمین ها تجاوز کنی ؟ لعتت بر انگلیس که فلسطین اشغالی به شما فروخت تا الان اینجوری جنایت کنید
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
این انتقام با شلیک های موثر و دقیق و غافلگیرانه اش انتقام از داعش بعد از حمله به چند نقطه در تهران را بیاد می آورد.
به امید مرگ مزدورها
۱۳:۳۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
بنام سوریه بکام ایران ......خدا پدر ایران ر و بیامرزه با موشکاش که از سوریه پرواز میکنه
آرمین
۱۳:۲۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ترس از موشک وحزب الله و مقاومت آنقدر به این بچه (اسراییل )فشار میاره که همین روزها شاهد سکته ومرگش باشیم انشاءالله (مکر ومکرالله والله خیرالماکرین) زنده باد مقاومت زنده باد حزب الله
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
بايد جنگي بزرگ به راه بندازيم ... حالا كه سوريه ويران شد بزار اسرائيل هم متلاشي بشه تا نتونه برا همه ما دردسر درست كنه .... ولي تمام حرف اينه سوريه كه با خاك يكسان شد ديگه چيزي با ازدست دادن نداره .. پس تا ميتونه موشك بزنه
اسرافیل
۰۷:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
این دشمن خبیث ، دانشمندان هسته ای و سربازان پاک سیرت مسلمان را به شهادت می رساند ، پس جای ترحم و دلسوزی برای اسراییل، هرگز در قاموس الهی ،و سلک انسانی و اخلاقی ، دیگر وجود ندارد و جبهه ی آزادگان جهان بایستی با این موجودیت نامیمون و غاصب، یک تصویه حساب زیبا و همیشگی نماید!