سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزافه‌گویی جیمز متیس:

آمریکا به همکاری با متحدانش برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ادامه خواهد داد

وزیر دفاع آمریکا امروز در جلسه استماع سنا اعلام کرد واشنگتن همچنان به همکاری با متحدانش ادامه خواهد داد تا از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای اطمینان حاصل کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جروزالم پست، جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا، امروز در جلسه استماع کمیته بودجه مجلس سنا، در ادامه گزافه گویی های مقامات آمریکایی اعلام کرد واشنگتن به همکاری با متحدانش ادامه خواهد داد تا از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای اطمینان حاصل کند.

متیس همچنین در ادامه فرافکنی ها و یاوه‌گویی های مقامات آمریکایی افزود واشنگتن با کشورهای دیگر برای مقابله با آنچه نفوذ شرورانه ایران در منطقه خاورمیانه خواند، همکاری خواهد کرد. وی مدعی شد دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به تلاش ها برای حفظ امنیت مردم آمریکا و اولویت دهی به منافع شهروندان آمریکایی ادامه خواهد داد.

وزیر دفاع آمریکا این اظهارات را یک روز پس از آن بیان کرد که ترامپ (سه شنبه) به طور یکجانبه آمریکا را از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 خارج و دستور اعمال دوباره تحریم های (هسته ای) را علیه تهران صادر کرد.
انتهای پیام/

گزافه‌گویی وزیر دفاع آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران

برچسب ها: آمریکا ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
وزیر دفاع آمریکا از موضع وزیر امور خارجه صحبت می کند . این ها دولت مردام انتخابی ترامپ هستند . وزیر امور خارجه آمریکا که رئیس سازمان سیا بوده می گوید ایران فبل از برجام هم بدنبال فعالیت های هسته ای نظامی نبوده است .
این تناقض گوئی ها ، دروغگوئی و دغل بازی سران آمریکا را در دنیا به خوبی آشکار می سازد .
وقتی بزرگترین نظام کنترل و راست آزمائی ناشی از پذیرش برجام در ایران مستقر است ، به گفته خود امریکائی ها ، ایران چگونه می تواند فعالیت های هسته ای نظامی داشته باشد ؟
آمریکا در مذاکرات و توافقات بین المللی اصلا صادق نیست . حکام کشور کره شمالی برای بار دوم نباید گول امریکائی ها بخورند .