سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان انگشترهای میلیاردی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باندی که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت یک‌هزار و ۳۳۰ انگشتر نقره به ارزش ۴ میلیارد ریال کرده بودند خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ستار خسروی با اعلام این خبر اظهار داشت: درپی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت  یک‌هزار و 330 انگشتر نقره  به ارزش 4 میلیارد ریال موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد سارقان 4 نفر از مجرمان سابقه دار بودند که با تهدید سلاح سرد، این تعداد انگشتر نقره را از مالباخته به سرقت بردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: سرانجام با  تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهمان در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات هماهنگ، هر 4 متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس، صراحتاً به سرقت انگشترهای نقره با تهدید سلاح سرد و ضرب و جرح شاکی اقرار کردند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان، 250 عدد انگشتر نقره مسروقه کشف و به مالباخته تحویل شد، گفت: تلاش برای کشف سایر انگشترهای مسروقه و دستگیری مالخر پرونده، همچنان در دستور کار ماموران این پلیس قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.