سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزدانی:مصدومیتم جدی نیست/تلاش می کنم در بازی های آسیایی و جهانی دل مردم را شاد کنم

قهرمان رقابت های کشتی آزاد در المپیک ریو گفت:در کشتی مقابل قاسم پور از ناحیه جناغ سینه دچار آسیب دیدگی شدم که مصدومیتم جدی نیست.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسن یزدانی درباره مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی گفت:خوشبختانه در تمامی اوزان،هم در رشته آزاد و هم در رشته فرنگی شاهد رقابت های بسیار خوبی بودیم و به طور کلی مردم رقابت های جذابی را تماشا کردند.

وی درباره مصدومیتی که با آن مواجه شد اظهار داشت:در رقابت مقابل کامران قاسم پور در یک لحظه وی با جناغ سینه ام برخورد داشت که با درد همراه بود،خوشبختانه مشکل چندان جدی نیست البته نظر تخصصی را باید پزشکان بدهند.

دارنده مدال طلای جهان در خصوص کشتی های خودش در رقابت های انتخابی نیز گفت:تا کنون 2 کشتی را با پیروزی پشت سر گذاشتم و به دنبال این هستم که با شکست تمامی مدعیان صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

یزدانی با اشاره به برنامه هایش در آینده خاطرنشان کرد:تمرینات خوبی را تاکنون پشت سر گذاشتم و با برنامه ریزی که دارم سعی می کنم تا رفته رفته و برای حضور پر قدرت در رقابت های بازی های آسیایی و جهانی به شرایط ایده آل برسم تا در این میادین با مدال های خوشرنگ دل هموطنانم را شاد کنم.

انتهای پیام/

صحبت های حسن یزدانی درباره رقابت های انتخابی تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.