سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

لزوم حفظ وفاق ملی در شرایط کنونی/ممنوعیت‌ها و تحریم‌ها منجر به رشد می‌شود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:بزرگواری ملت ایران در برابر تحریم‌ها حفظ می‌شود، به شرطی که وفاق ملی خود را در شرایط فعلی حفظ کنیم.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خروج آمریکا از برجام و بدعهدی‌های مقامات این کشور اظهار کرد: از ابتدای روی کار آمدن ترامپ دنیا به نوع سیاست غیر صریح وی اعتراض داشت و هیچ کشوری نیست که آمریکا را با نوع موضع جدید بپذیرد.

وی افزود: دشمنی آمریکا با ایران بعد از انقلاب اسلامی کاملا روشن و صریح است و این کشور برای آنکه بتواند بعد از برجام زهر خود را به جمهوری اسلامی بریزد، مدتها به بهانه‌گیری پرداخته و در نهایت از برجام خارج شد.

سلیمانی تصریح کرد: اگر دیگر طرفین برجام پایبندی خود را نسبت به برجام نشان دهند هیچ لطمه‌ای به اصل این معاهده وارد نخواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در شرایط کنونی ما باید اقتدار خود را با تکیه بر وحدت ملی و پیروی از رهبر انقلاب حفظ کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از ممنوعیت‌ها و تحریم‌ها منجر به رشد می‌شود، همانطور که امام (ره) فرمودند ما در دوران جنگ به بازسازی و خودسازی پرداختیم و توانستیم انقلاب‌مان را به دنیا صادر کنیم.

سلیمانی تأکید کرد: تا سختی نباشد حرکت سریع و وسیعی در دستگاه‌های کشور پدید نخواهد آمد و قطعا فضل و بزرگواری ملت ایران در برابر تحریم‌ها حفظ خواهد شد، به شرط آنکه بتوانیم وفاق ملی خود را در شرایط کنونی حفظ کنیم.


انتهای پیام/

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکاست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.