سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیک در مشهد

همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیک با رویکرد اقتصاد مقاومتی به مدت یک روز در دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛محمد رحیم نوروزیان فرماندار مشهد در این همایش گفت: کسب و کار در فضای الکترونیکی مستلزم توجه به سلیقه مشتری است؛ متاسفانه در برخی موارد اقدامات بر اساس پیش فرض‌های گذشته شکل گرفته است که پاسخگوی نیاز‌ها و سلایق امروز جامعه نیست.

وی افزود: بدون توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در فضای مجازی و الکترونیکی نمی‌توان در کسب و کار الکترونیک به توفیقی رسید.

فرماندار مشهدبا اشاره به اختصاص اعتبارات متنوع به اشتغال زایی در حوزه کسب و کار استان گفت: واحد‌ها طرح‌های خوبی ارائه می‌دهند، اما برای بازاریابی کاری انجام نمی‌دهند و طرح در نهایت به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به فیلتر کردن پیام رسان تلگرام، افزود: در ظاهر با بستن تلگرام یک میلیون نفر از این پیام رسان خارجی خارج شده اند که این نشان دهنده لزوم تقویت زیرساخت‌ها در این حوزه و رقابتی کردن پیام رسان‌های داخلی است.

هاشم جلیلی صفریان رئیس موسسه آموزش عالی فردوس، برگزار کننده هم این همایش گفت: از ۱۰۵ مقاله ارسالی به دبیرخانه این همایش، ۸۷ مقاله در قالب سخنرانی و پوستر پذیرش و ارائه می‌شود و قرار است پنج مقاله برتر نیز در مجلات معتبر به چاپ برسد.

انتهای پیام // ف. ن
 

بررسی راههای کسب و کار الکترونیک در مشهد

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.