سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه عرضه کالا در بندرعباس

نمایشگاه عرضه کالادر محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از برگزاری  نمایشگاه عرضه کالا در بندرعباس خبر داد.

وی گفت: این نمایشگاه به منظور تامین اقلام اساسی مردم در ماه رمضان از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس شروع می‌شود و به مدت ده روزادامه دارد.
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ستاد تنظیم بازار استان گفت: در این نمایشگاه کالا‌های اساسی ماه رمضان با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان توزیع می‌شود.
خلیل قاسمی افزود: برنج، روغن، گوشت سفید و قرمز، قند و شکر، حبوبات از جمله کالا‌های است که توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کالا‌های اساسی مردم استان در ماه مبارک رمضان تامین و ذخیره سازی شده است گفت:هزار و ۲۰۰ تن برنج هندی در طرح ضیافت با قیمت مصوب کیلویی ۵۲۰۰ تومان در فروشگاه‌ها و تعاونی‌های شهرستان‌های استان از ۲۲ اردیبشهت تا پایان ماه رمضان توزیع می‌شود.
قاسمی افزود: ۳۰۰ تن گوشت قرمز و دو هزار تن مرغ منجمد ذخیره سازی شده است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها عرضه می‌شود.
وی گفت: رصد فعالیت‌های بازار و نظارت بر تامین و نحوه توزیع اقلام اساسی مردم و کنترل نوسانات قیمت در ماه مبارک رمضان به صورت روزانه و هفتگی است.
ایرج حیدری مشاور عالی استاندار گفت: هم دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بازار براساس برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت داد و ستد در بازار را رصد و پایش کنند و بر نحوه توزیع اقلام اساسی مردم و نوسانات قیمتی نظارت کنند.

انتهای پیام/ر

عرضه کالا با نرخ مصوب در نمایشگاه کالای بندرعباس

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.