سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقا محمدی مطرح کرد؛

لزوم فراهم کردن زمینه تبلیغ رایگان در تلویزیون برای حمایت از کالای ایرانی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:بهتر است تلویزیون با فراهم کردن زمینه تبلیغ رایگان درمعرفی کالای ایرانی گام بردارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با مدیران شبکه یک بر لزوم حرکت رسانه ملی به سمت تحقق اهداف شعار سال تاکید و اظهار کرد: اولین کار رسانه ملی به خصوص شبکه یک سیما این است که مدیران گروه ها با برنامه ریزی منسجم، نیاز مخاطب را در ایام خاص و مناسبت ها مانند ماه مبارک رمضان به خوبی شناسایی کند.

  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بهتر است تلویزیون درمعرفی و تبلیغ محصولات تولیدکنندگان داخلی که ده ها سال است در مسیر ساخت کالای با کیفیت ایرانی فعالیت می کنند، با فراهم کردن زمینه تبلیغ رایگان یا رپرتاژهای خبری، از آنان حمایت کند.

آقا محمدی با بیان اینکه اگر بخواهیم مصرف کالای داخلی افزایش یابد، باید تبلیغ این تولید داخلی در رسانه ها یا بطور رایگان و یا با تسهیلات ویژه ای انجام شود، گفت: اگر مصرف کالای داخلی بالا رود عملا سرمایه ایرانی افزایش می یابد.

علیرضا برازش مدیرشبکه یک هم گفت: تاکید رئیس سازمان صدا و سیما بر این است که جهت همه برنامه های سیما باید به سمت تحقق شعار سال و در حمایت از کالای داخلی باشد و ما هم تلاش می کنیم در شبکه یک به این سمت حرکت کنیم.

ساخت کلیپ هایی کوتاه برای حمایت از تولید داخلی

کامبیز اخوان صفا قائم مقام شبکه یک سیما هم در ادامه تصریح کرد: طبق هماهنگی که با تهیه کنندگان شبکه داشتیم، قرار است تا کلیپ های کوتاهی از برنامه هایی که در این شبکه در راستای حمایت از تولید داخلی روی آنتن می رود، هم درکانال برنامه ها و هم درکانال اطلاع رسانی روابط عمومی شبکه یک قرار دهیم.

در این مراسم، تعدادی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه یک در خصوص مسائل گوناگون، موضوعاتی را مطرح کردند و مدیران نیز به آنها پاسخ گفتند.

انتهای پیام/

صحبت های مهم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حمایت از کالای ایرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.