سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله سبحانی عنوان کرد؛

آزادی باید تامین کننده سلامت فکری و جانی انسان باشد

آیت الله سبحانی گفت:بر اساس این سخنان پس مواد مخدر نیز باید آزاد باشد در حالی که آزادی باید تأمین‌کننده سلامت فکری و جانی انسان باشد. این عمل قوه قضاییه محترم است و افراد معترض تصور صحیحی از مسئله ندارند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به آیه پنجم از سوره طارق گفت: خداوند در این آیه بر خلقت انسان و جایگاه او اشاره دارد، اینکه باید انسان بداند روزی چه بوده و از چه چیز آفریده‌شده است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه باید بدانیم که نعمت‌های خداوند را بجا مصرف کنیم، افزود: انسان باید در همه حال مراقب چشم و گوش خود بوده و آن را در امور حرام به کار نیندازد، و اگر خلاف این کار را انجام دهیم شکر خداوند را به‌جا نیاورده‌ایم.

وی با بیان اینکه مشرکان و کسانی که خداوند متعال را قبول ندارند باید به این آیه توجه داشته باشند، افزود: خدای متعال در آیه سوره اسراء نیز بر لزوم شکرگذاری انسان در برابر حضرت حق تأکید شده است.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به علت انسداد تلگرام گفت: برخی می‌گویند چرا تلگرام بسته شد؟ و نباید این کار صورت می‌گرفت و باید در جامعه آزادی وجود داشته باشد، آزادی باید در حدود سلامت انسان باشد.

وی تاکید کرد: عمل قوه قضائیه در بستن تلگرام محترم است، اگر بخواهیم جامعه سالم داشته باشیم باید رسانه سالم داشته باشیم والا اگر رسانه غیرسالم باشد بر زندگی انسان اثر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه می‌گوید پرونده‌های کنونی که جنایی است ریشه در تلگرام دارد گفت:برخی می‌گویند چرا تلگرام را فیلتر کردید آزادی باید باشد؛ بر اساس این سخنان پس مواد مخدر نیز باید آزاد باشد در حالی که آزادی باید تأمین‌کننده سلامت فکری و جانی انسان باشد. این عمل قوه قضاییه محترم است و افراد معترض تصور صحیحی از مسئله ندارند.

انتهای پیام/ ح

عمل قوه قضائیه در بستن تلگرام محترم است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.