سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرد وخاک سیستان وبلوچستان را فرا می گیرد

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: براساس نقشه های همدیدی و آینده نگری طوفان گرد و خاک روز‌های آینده استان را فرا می گیرد .

علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: روزهای آینده  طوفان گرد و خاک روز‌های آینده استان را فرامیگیرد و شاهد کاهش دید در چهار محور مواصلاتی استان خواهیم بود.

 علی ملاشاهی افزود : از امروز در نواحی مرکزی زاهدان و اطراف به سمت نصرت آباد، شاهد وزش باد جنوب غربی هستیم که فردا و پس فردا بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: از روز جمعه شدت وزش باد در شهر‌های میرجاوه، خاش، بزمان، دلگان، نصرت آباد، زاهدان، ایرانشهر، سراوان، سیب و سوران و مهرستان بیشتر می‌شود، به طوری که وزش باد به طور موقت ۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

ملاشاهی افزود: شدت وزش باد باعث کاهش دید در جاده‌های مواصلاتی زاهدان به سمت بم، زاهدان- نهبندان، زاهدان –زابل و ایرانشهر- بم می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان در ادامه از افزایش دما در نیمه شمالی استان خبر داد و تصریح کرد: در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه دمای هوا در زابل به ۴۴ درجه می‌رسد و در روز جمعه شاهد کاهش دما خواهیم بود.

وی از بارش ناچیز و پراکنده باران در روز‌های پنجشنبه و جمعه در برخی ارتفاعات نیمه شمالی استان خبر داد و گفت: دریای عمان نسبتا مواج است.

انتهای پیام/ع

کاهش دید در محورهای مواصلاتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.