سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی فضلی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

بدعهدی آمریکا ثابت شد/توان موشکی و دفاعی تحت هیچ شرایطی قابل مذاکره نیست

وزیر کشور گفت: آمریکا ثابت کرد که بدعهدی می‌کند و نمی‌شود به تعهداتش توجه داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث خروج ترامپ از برجام ماههاست در دولت مطرح است و در این زمینه کارگروه‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله تجاری، اقتصادی و امنیتی تشکیل شده است.

وزیر کشور افزود: تصمیمات لازم با سناریوهای مختلف قبلا اتخاذ شده است و صحبت‌های دیشب رئیس جمهور جمع بندی همان جلسات و تصمیمات بود.

وی گفت: ما بر اساس عهدی که داشتیم به تعهداتمان عمل کردیم، آمریکا ثابت کرد که بدعهدی می‌کند و نمی‌شود به تعهداتش توجه داشت.

رحمانی فضلی تاکید کرد: با حفظ وحدت، انسجام و با تلاش بیشتر و دموکراسی قوی تر از این مرحله هم عبور می‌کنیم.

وزیر کشور درباره رفتار اروپا در قبال برجام، گفت: رئیس جمهور دیشب اعلام کرد که با اروپایی‌ها یک دور وارد مذاکره شویم و یک زمانی را هم برای این موضوع در نظر گرفتند.

رحمانی فضلی ادامه داد: اگر واقعا احساس شود که رفتار اروپایی‌ها منطبق با موضع‌گیری‌هایشان بوده قطعا روابط را ادامه می‌دهیم.

رحمانی فضلی تاکید کرد: توان موشکی و دفاعی کشور تحت هیچ شرایطی قابل مذاکره و گفتگو نیست.

وزیر کشور درباره گفتگوی ملی تصریح کرد: من نمی‌دانم که معنی گفتگوی ملی چیست، اصلا چنین خلائی ما تاکنون نداشته‌ایم و حالا هم بحث وحدت و انسجام ملی است .

رحمانی فضلی افزود: باید به گفتمانی در کشور توجه کنیم که منافع و قدرت ملی‌مان را تقویت کند و این گفتمان وحدت و انسجام است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.