سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر:

فريب کلاهبرداران پيامکي وتلفني را نخورید /دستگیری کلاهبردار تلفني در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری فردی خبر داد که با ترفند تماس با شهروندان و اعلام برنده شدن آنها در قرعه کشی بيش از 230 ميليون ريال از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "علي جعفري نژاد" ، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پی شکايت یکی از شهروندان مبني بر کلاهبرداری تلفنی فردی ناشناس ، پليس فتا اين شهرستان در تحقيقات از شاکي دریافت که فردي ناشناسی طی تماس تلفنی با وی عنوان کرده که " شما در قرعه کشی ما برنده جايزه ويژه شده ايد " ، و از اوخواسته است تا برای واریز جایزه ، اطلاعات حساب بانکی اش را به او بدهد .

وی با بیان اینکه متهم با این ترفند توانسته بود در مجموع مبلغ 230 ميليون ريال از حساب این شهروند برداشت کند گفت: سرانجام کارشناسان پليس فتا شهرستان خميني شهر با بکارگيري روش‌هاي تخصصي ، متهم را شناسايي و دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت اقدامات قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد .

جعفري نژاد ضمن هشدار در خصوص برداشت‌هاي غيرمجاز اينترنتي از حساب بانکي کاربران ،از شهروندان خواست فريب وعده و وعيد کلاهبرداران پيامکي وتلفني را نخورند و تحت هيچ شرايطي اطلاعات بانکي خود را در اختيار کلاهبرداران قرار ندهند ،همچنين براي دريافت جايزه به هيچ عنوان نياز به مراجعه به دستگاه خودپرداز نيست و نبايد هيچ عمليات بانکي ازسوي فرد انجام شود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.