سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرم افزارهای موبایلی غیر قابل اعتماد

پلیس فتا شهرستان رفسنجان به کاربران فضای مجازی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا بر اعلام پلیس فتای شهرستان رفسنجان ، نرم آفزارهای موبایلی قابل اعتماد نیستند و بایستی کاربران در این موارد بیشتر دقت کنند.

در این گزارش آمده است ، فروش نرم افزارهایی تحت عناوین همسر یاب ، همدم یاب ، چک کردن پروفایل ، تماشای ماهواره ،... در فضای مجازی و بخصوص برخی از نرم افزارهای پیام رسان موبایلی ازسوی ارائه دهندگان این نرم افزارها غیر قانونی و غیر قابل اعتمادند.

پلیس فتا گفت:این افراد پس ازآنکه توانستند با تبلیغات فریبنده اعتماد قربانی را جلب کنند وی را برای خرید به درگاه پرداخت اینترنتی جعلی هدایت می کنند و تمامی اطلاعات کارت بانکی و به طبع آن تمام موجودی حساب قربانیان را به سرقت می برند که به کاربران عزیز توصیه می کنیم به هیچ عنوان این نرم افزارها را دانلود نکنند چون گوشی آنها آلوده شده و اطلاعات شخصی شان به سرقت می رود .

در این گزارش آمده است ، کاربران از ارئه اطلاعات و تصاویر شخصی در اینگونه نرم افزارها جدا خود داری کنند و در برخورد با اینگونه نرم افزارها هیچگونه توجهی ننموده و به آنها بی اعتنا باشند .

همچنین توصیه شده نرم افزارهای مورد نیاز خود را حتما از سایتهای معتبر دانلود نموده و در هنگام نصب به دسترسی هایی که نرم افزار از تلفن همراه می خواهد دقت داشته تا برنامه های غیر مجاز دسترسی به محتویات تلفن همراه شما نداشته باشند.


انتهای پیام/س

 

هشدار به کاربران فضای مجازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.