سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازنده خروج از برجام، آمریکاست/باید اقتصاد مقاومتی را به نتیجه برسانیم

استاندار تهران گفت: ترامپ با اعلام خروج آمریکا از برجام نشان داد که آنان به هیچ قائده و قانونی پایبند نیستند.

محمدحسین مقیمی استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خروج آمریکا از برجام، اظهار کرد: برجام معاهده بین المللی است که به امضای 6 کشور رسیده و در شورای امنیت هم تصویب شده است.

وی ادامه داد: ترامپ با اعلام خروج آمریکا از برجام نشان داد که آنان به هیچ قائده و قانونی پایبند نیستند.

مقیمی با تاکید بر اینکه از نظر سیاسی بازنده خروج از برجام، آمریکا است، گفت:  آمریکا با این اقدامش به عنوان کشوری عهد شکن که به تعهداتش عمل نمی‌کند، شناخته شد و آبرویی برایش باقی نماند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در وضعیت‌های مختلف نشان داده‌اند که وحدت ملی  برایشان اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: در شرایط مختلف و مواقعی که تحریم شدیم و یا چالشی برای کشور وجود داشته، یکپارچگی و انسجام مردم، موفقیت و پیروزی را برایمان رقم زد.

استاندار تهران اظهار کرد: انسجام و وحدت مردم پاسخی مناسبی به عهد شکنی آمریکایی‌ها است و مسئولان هم باید متحدتر از گذشته پشت سر رهبری حرکت کنند.

مقیمی افزود: باید اقتصاد مقاومتی را به نتیجه برسانیم و پایه‌های اقتصاد را محکم کنیم و با اقتدار در مسیر پیشرفت کشور گام بر داریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
امریکا اينجا ايرااااااااااااان ايران براي وجب به وجب خاک اين کشور يک شهيد داده شده بله ماهستيم تا آخرين نفس، تا آخرين قطره خون نه ما بلکه بچه هامون هم اميد اين کشورن،تا انقلاب به دست صاحب اصلي زمان امام زمان بديم انشا الله