سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گستاخی و لحن تهدید آمیز ترامپ، ملت ایران را در مقابله با فشار‌ها متحدتر می‌سازد

نماینده اردکان گفت: گستاخی، بی‌ادبی و لحن تهدید آمیز رئیس جمهور آمریکا، ملت ایران را در مقابله با فشار‌ها متحدتر می‌کند.

محمدرضا تابش عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا و خروج وی از برجام، گفت: آقای ترامپ در قامت سخنگوی رژیم‌های مرتجع منطقه، رژیم صهیونیستی و گروهک پوسیده منافقین با زبان تهدید مواضع خصمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران را اعلام کرد.

وی ادامه داد: گستاخی، بی ادبی و لحن تهدید آمیز رئیس جمهور آمریکا، ملت ایران را در مقابله با فشار‌ها متحدتر خواهد ساخت و عزم مسئولان کشور را برای خدمتگزاری شایسته‌تر به مردم مقاوم و شریف ایران دو چندان خواهد کرد.

نماینده مردم اردکان تاکید کرد: برجام توافق چندجانبه بین المللی است و خروج آمریکا، عهدشکنی زمامداران این کشور را به معاهدات جهانی نشان می‌دهد.

تابش تصریح کرد: موضع‌گیری اتحادیه اروپا که حاکی از باقی ماندن در برجام است و متعاقب آن سخنان رئیس جمهور که مذاکره با کشور‌های اروپایی، روسیه و چین برای راستی آزمایی آنها که ما را در مقابله با تحریم‌های آمریکا چگونه یاری خواهند کرد، قابل توجه و مدبرانه است.

وی با اشاره به سخنان رئیس مجلس و رئیس جمهور گفت: آنها اعلام کردند که سازمان انرژی اتمی ایران آمادگی دارد که اگر روند راستی آزمایی کشورهای اروپایی، روسیه و چین به نتیجه مطلوبی نرسد در مقابل تهدیدهای آمریکا غنی‌سازی اورانیوم را از سر بگیرد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید تاکید کرد: بدیهی است که در شرایطی فعلی ما باید با اتکا با اقتصادی مقاومتی، صلاح کشور و همچنین تکیه بر اصول حاکم بر سیاست خارجی‌مان که همانا عزت، حکمت و مصلحت است منافع ملی را رقم بزنیم.

نماینده مردم اردکان با تاکید بر اینکه اسباب رضایتمندی ملت ایران را در تمام سطوح باید فراهم کرد، خاطر نشان کرد: ما با مردم دوران دفاع مقدس، دوران ترورهای کور و خشن و تحریم‌های سخت و شکننده را گذرانده‌ایم، اکنون نیز می‌توانیم با کمک مردم این دوران بگذرانیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
امریکا اينجا ايرااااااااااااان ايران براي وجب به وجب خاک اين کشور يک شهيد داده شده بله ماهستيم تا آخرين نفس، تا آخرين قطره خون نه ما بلکه بچه هامون هم اميد اين کشورن،تا انقلاب به دست صاحب اصلي زمان امام زمان بديم انشا الله