سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریبا: فوتبال روى خوش را به استقلال نشان نداد /اميدوارم بد شانسى ها دست از سر استقلال بردارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تصور می کنم در بازى امروز فوتبال روى خوش را به استقلال نشان نداد .در هر صورت استقلال بايد در بازى برگشت گل بزند.

بهتاش فريبا در گفتگو  با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره بازى استقلال مقابل ذوب آهن گفت :قلعه نويى با تغيير تركيب توانست بازى خوبى را به اجرا بگذارد و در میانه های  بازى جنگ تمام عيار به راه افتاده بود.

او ادامه :اضافه شدن حدادى فر در وسط زمين باعث شد تيم ذوب آهن صاحب موقعيت هاى بيشترى شود ، به نوعى ما توقع داشتيم بازى زيباترى را از هر ٢ تيم نظاره گر باشيم اما استقلال و ذوب آهن به خاطر اينكه گل نخورند دنبال بازى مستقيم بودند و در اين ميان هم خط هافبك ها از بين رفته بود.

فريبا بيان كرد :البته تيم استقلال هم خوب بازى كرد و با حضور سهرابيان توانست از سمت چپ و راست حمله كند اما قلعه نويى هر دو سمت را روى استقلال بسته بود.

پيشكسوت استقلال بيان كرد :فكر مى كنم در بازى امروز فوتبال روى خوش را به استقلال نشان نداد .در هر صورت استقلال بايد در بازى برگشت گل بزند و حمله كند و تيم ذوب آهن بايد سعى كند گل نخورد و دنبال ضد حمله باشد و اميدوار هستيم در بازى برگشت بد شانسى ها دست از سر استقلال بر دارد.

فریبا در پایان و درباره پرتاب نارنجک ها گفت:پرتاب نارنجك كار بسيار بدى است و اين در سهميه باشگاه ها در آسيا لحاظ مى شود.

انتهای پیام / 

اظهارات بهتاش فریبا درباره بازی استقلال و ذوب آهن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۲:۲۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
روی خوش چیه دیگه؟ استقلال تمام کننده نداشت از دو مری دروازه میزدن تودست دروازه بان این تیام هم دائم مصدوم میشه اگر دیشب بود حداقل 2 تا گل میزد