سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتاحی: احتمال محرومیت تیم های ایرانی به دلیل پرتاب نارنجک‌وجود دارد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: احتمال محرومیت تیم های ایرانی به دلیل پرتاب نارنجک در بازی ذوب آهن و استقلال وجود دارد.

سعید فتاحی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پرتاب نارنجک در دیدار ذوب آهن و استقلال در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: نمی دانم رفتار افرادی که در یک بازی بین المللی چنین نارنجک هایی به زمین پرتاب می کنند، چگونه برای AFC جای توجیه دارد؟ اگر نارنجکی که به وسط زمین استقلال پرتاب شد، به یک بازیکن برخورد می کرد چه کسی پاسخگو بود؟

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ‌ بارها روی این موضوع مهم تاکید کردند که نباید با استفاده از مواد محترقه از سوی هواداران، تیم های ایرانی را در معرض محرومیت قرار داد اما به نظر می رسد برخی تماشاگران به هیچ وجه هشدارهای ما را جدی نمی گیرند چراکه بازهم شاهد این اتفاق زشت یعنی پرتاب مواد محترقه به زمین بودیم.

فتاحی خاطرنشان کرد: احتمال دارد AFC تیمی را که هوادارانش در بازی امروز از نارنجک استفاده کردند به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر محکوم کند. حتی این احتمال وجود دارد طبق حکم AFC تیم های ایرانی مجبور شوند در زمین ثالث به مصاف حریفانشان بروند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقی که امشب در ورزشگاه فولاد شهر  رخ داد به شدت ما را نسبت به بازی پرسپولیس- الجزیره و استقلال- ذوب آهن که قرار است هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار شود نگران می کند.

انتهای پیام/

اظهارات سعید فتاحی درباره پرتاب نارنجک 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید با این فرد خاطی برخورد بشه تا درس عبرت بشه.اگر جلوی ورود نارنجک را از اول می گرفتن و بازرسی می کردند الان شاهد داستان سازی و مشکلات پیش آمده نبودیم.
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
استقلال باید از طرف ایران همین الان از دوره این مسابقات در حال برگزاری حذف بشه تا دنیا بداند که هیچ ایرانی این را قبول ندارد.