سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون سمپاد پایه هفتم حذف شد/ ایجاد راهکارهایی جایگزین برای تست زدن

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش از حذف آزمون سمپاد پایه هفتم مدارس و ایجاد راهکارهایی جایگزین خبر داد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرسول عمادی، رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: آزمون سمپاد برای ورود به پایه دهم مانند سال‌های قبل برگزار می‌شود، اما براساس دستور وزارت آموزش وپرورش هیچ آزمونی برای ورود دانش آموزان به پایه هفتم برگزار نمی‌شود، اما با روش‌های جایگزین مانند مصاحبه و گفتگو دانش آموزان جذب مدارس استعداد‌های درخشان می‌شوند.

وی افزود: در راستای سیاست‌های جدید آموزش و پرورش، در سال ۹۷، هیچ آزمونی برای ورود دانش آموزان به پایه هفتم برگزار نمی‌شود، اما اینکه دانش آموزان با چه روشی جذب مدارس استعداد‌های درخشان شوند، در روز‌های آینده از سوی وزارتخانه اعلام می‌شود.

عمادی تصریح کرد: طبق آنچه آموزش و پرورش به مناطق ابلاغ کرده است، برگزاری آزمون برای ورود به مدارس ممنوع است و ادارت آموزش وپرورش مناطق بر این موضوع مراقبت می‌کنند، اما ممکن است مدارس با روش‌های دیگری اقدام به پذیرش دانش آموز کنند.

شایان ذکر است شیوه نامه پذیرش دانش آموزان پایه هفتم در مدارس خاص منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد و موضع رسمی وزارت آموزش و پرورش در این زمینه از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

حدف آزمون سمپاد پایه هفتم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
مادر
۱۵:۴۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
سطح انتظارات زیادی بالاست!!!!
250 هزار دانش آموز ( نقل به مضمون صحبت وزیر محترم) متقاضی اینگونه مدارس از طریق مصاحبه حضوری!!!!! وارد مدارس در مقطع هفتم میشوند.
آقای وزیر و مدیر محترم لطفا کمی فکر کنید!!!!!
مادر
۱۳:۱۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقای وزیر و مدیر محترم 250 هزار دانش آموز متقاضی این گونه مدارس از طریق مصاحبه حضوری!!!!!! لطفا خواهشا کمی فکر کنید.
صالحی
۰۸:۱۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
بلاتکلیفی خانواده ها و دانش آموزان:
آقای وزیر محترم آموزش و پرورش دانش آموز مقطع ششم برای آزمون بلاتکلیف هستند.شورای انقلاب فرهنگی انجام آزمون را بنا به صحبت های اعضا محترم، آقای مهندس ضرغامی و خانم دکتر آیت الهی مجاز دانسته است .آیا مطابق قانون (مطابق فصل هشتم چهار چوب نهادی و نظام اجرای تحول بنیادین آموزش و پرورش: برای تحقق اهداف و برنامه های سند ملی آموزش و پرورش در افق چشم انداز،سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت بر برفرآیند تحول بنیادین در دو سطح به شرح زیر صورت می پذیرد:
بخش اول:سیاست گذاری و تصمیم گیری کلان و نیز ارزیابی و نظارت راهبردی فرآیند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی بر پایه این سند بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد)
به عنوان مرجع بالاتر تخلف نیست ؟؟؟؟