هر یک از کاربران با توجه به سطح و نوع نیازشان یکی از این شرکتها را برای انجام فعالیتهای اینترنتی خود انتخاب میکنند. ناگفته نماند که علاوه بر نحوه خدمات رسانی فاکتورهای دیگری نیز در این انتخاب نقش دارند که مورد اعتماد بودن و حفظ حریم شخصی یکی از آنهاست.
بر همین اساس طبق نظرسنجیهایی که در این زمینه صورت گرفته است، شرکت آمازون با 24 % کمترین بیاعتمادی و فیسبوک با 51% بالاترین سطح بیاعتمادی را از سوی کاربران داشته است.
تصویر زیر میزان اعتماد کاربران به شرکتهای مختلف فناوری را نشان میدهد.
انتهای پیام/