سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عربشاهی: پرسپولیس به روش‌های غلط برانکو باخت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو با ترکیبی که در بازی با الجزیره امارات استفاده کرد باعث شد که تیمش شکست بخورد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شکست پرسپولیس برابر الجزیره امارات اظهار کرد: برانکو با ترکیبی که در بازی با الجزیره امارات استفاده کرد باعث شد که تیمش شکست بخورد. پرسپولیس به روش‌های غلط برانکو باخت.

او ادامه داد: برانکو باید بداند مسئله ملی در لیگ قهرمانان آسیا مطرح است و باید نظر هواداران میلیونی پرسپولیس را هم جلب کند چرا که در آن صورت به مشکل برمی خوریم. سرمربی پرسپولیس بهترین بازیکن را بیرون گذاشت و از ۲ هافبک دفاعی و یک مهاجم استفاده کرد. بزرگترین اشتباه برانکو این است که از تک مهاجم استفاده می‌کند.

تیم الجزیره امارات به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرد

عربشاهی تصریح کرد: پرسپولیس برابر تیم الجزیره امارات می‌توانست پیروز شود، اما اشتباه برانکو در چیدمان نفرات مانع موفقیت این تیم شد. ۲ هافبک دفاعی پرسپولیس تمایل به حمله داشتند و در دفاع شرکت نمی‌کردند. تیم الجزیره امارات به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرد و از فضای خالی ۲ هافبک دفاعی حریفش به خوبی استفاده کرد و موفق به گلزنی در این بازی شد. برانکو باید وظایف هافبک‌های دفاعی خود را مشخص کند و به آن‌ها بگوید جلوی خط دفاع بازی کنند تا حریف از این نقطه ضعف به نفع خود استفاده نکند.

برانکو باید جوابگوی شکست برابر الجزایر باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو باید دست از لجبازی بردارد و مسئولان باشگاه باید با دعوت از برانکو دلابل باخت برابر الجزیره را جویا شوند. در لیگ قهرمانان آسیا مسئله ملی اهمیت دارد. قهرمانی در لیگ زیاد مهم نیست و آنچه اهمیت دارد موفقیت در آسیا است.

برانکو با غرض ورزی از مسلمان استفاده نمی‌کند

او بیان کرد: برانکو با غرض ورزی مسلمان یکی از بهترین نفرات خود را کنار گذاشته است. مسلمان به عنوان یک هافبک بازیساز می‌تواند کمک حال پرسپولیس در آسیا باشد، اما سرمربی از او استفاده نمی‌کند. برانکو باید از نفراتش به درستی استفاده کند تا در آسیا به موفقیت دست یابد.

او درباره عملکرد بیرانوند درون دروازه پرسپولیس تصریح کرد: بیرانوند مقصر گل‌های خورده نبود و تیم الجزیره به خوبی فهمیده بود که از کجا به دروازه حریفش نفوذ کند. ۲ هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی برابر الجزیره در حمله شرکت می‌کردند و همین باعث شده بود که جلوی خط دفاع خالی شود و حریف به درستی از این شکاف استفاده کند.

عربشاهی درباره مصدومیت کامیابی نیا بیان کرد: کامیابی نیا مصدوم شده است و نمی‌تواند در دیدار برگشت بازی کند. برانکو باید روی نوراللهی کار کند تا او بتواند جای خالی کامیابی نیا را به خوبی پر کند. نوراللهی در زمان مربیگری درخشان به عنوان هافبک دفاعی شعاع حرکتی اش مشخص بود. همچنین برانکو باید از دقیقه اول از مسلمان در بازی برگشت برابر الجزیره استفاده کند و از ۲ مهاجم هم بهره ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه این تیم شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد، گفت: اگر برانکو خویشتن دار باشد و از بهترین بازیکنان خود در آزادی استفاده کند با حمایت هوادارانش می‌تواند تیم الجزیره را شکست بدهد و به مرحله بعد صعود کند. همچنین استفاده از ترکیب مناسب هم برای موفقیت در بازی برگشت تاثیر گذار است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
طاها
۱۹:۳۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اینکه برانکو مربی فنی خوبی است درش شکی نیست ولی درحال حاضر تیم را به بحران دارن میکشونند با لجبازی و استفاده نکردن از بازیکنان در پست ها خودشون ....امیدوارم تجدید نظر کنند در رفتار خودشون ودست از لجبازی و قرض ورزی بردارند و دل هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس که سرمایه های این تیم هستند را بدست بیاره...
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اقای عزیز شما اگه چیزی بلدی بسم لله ی تیم بگیر بیار دسته اول بعد بیا صحبت کن در مورد مربی که تیمشو دوبار پشت سر هم قهرمان ایران کرده مردم مومن عوص اینکه به تیم ارامش بدی در استانه بازی حساس حاشیه درست میکنه


دشمن دانا بلندت میکند
برزمینت میزند نادان دوست
ناصر طرقی
۰۱:۴۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
جناب عربشاهی عزیز برانکو که ایرانی نیست دلش همچون شما برای تیم بسوزد مگر ندیدید دوبازیکن از اکراین آورد و آنهمه هزینه؟ رو دست باشگاه گذاشت و آب از آب هم تکان نخورد همه خیلی شیک سرجایشان هستند
اکبر
۲۱:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
تادیروزبرانکو ژنرال وتیمسارو جادوگربودبایک باخت عین کی روش دارن می‌کوبند عجب ملت خوبی دارد کشور ما