سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی؛

هلال احمر دوست گمنام جوامع است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای هلال احمر دوست‌های گمنام انسان‌ها هستند که در هنگام بروز حوادث حضور دارند و نیروی خط مقدم شرایط سخت هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت : جمعیت هلال احمر فارغ از هر گونه نگاه در مورد زبان، نژاد و دین، دوست گمنامی است که همه جوامع در موقع حوادث از آن بهره مند می شوند.

وی افزود : نجات انسان یک ارزش انسانی دارد و بالاتر از آن یک ارزش اسلامی است چون رفع گرفتاری از یک انسان در معرض خطر خیلی با اهمیت و با ارزش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله حیات معنوی بالاتر از حیات حیوانی و جسمانی است گفت: اگر به جان یک نفر تعدی شود فقط جانش گرفته شده است اما اگر به گمراهی کشیده شود تمام ارزش‌های انسانی از بین رفته است.

عبادی با بیان اینکه قتل معنوی از قتل فیزیکی بدتر است خاطرنشان کرد: اگر یک نفر از نظر عقیده و فکر از گمراهی نجات پیدا کند ارزش آن بسیار بالا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هم در این دیدار گفت: این استان بنا به حادثه خیزی و دوری از مراکز سایر استان ها به نقطه کور امدادرسانی تبدیل شده است که به همین منظور باید به تمام امکانات و تجهیزات موردنیاز مجهز شویم.
محمدرحیم شهریاری وجود بالگرد امدادی در استان را ضروری دانست و گفت : سال گذشته در یک هزار و 297 حادثه به چهار هزار و 968 نفر در استان امدادرسانی شد که 886 مصدوم از خدمات درمانی و سرپایی این مجموعه استفاده کردند و این اقدام ها با فعالیت یکهزار و 892 تیم انجام شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.