سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اشتری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

لزوم همکاری کشورهای مختلف برای مقابله با استفاده گروه های تروریستی از فضای مجازی

فرمانده ناجا گفت: در خصوص برخورد با باندها و شبکه های مافیایی مواد مخدر در فضای مجازی باید ظرفیت و توان در کشورهای عضو سازمان اوراسیا ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ششمین نشست همکاری جرایم سایبری روسای بخش های اوروسیا در جمع خبرنگاران  گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران علی رغم افزایش روز افزون تهدیدات سایبری، توانسته توان مقابله خود را هر ساله ارتقاء بخشد و با بهره گیری از جوانان نخبه ایرانی، در این زمینه پیشگام باشد.

وی همکاری کشورها و سازمان هایی که در خصوص زیرساخت ها می توانند کمک کنند، موثر خواند و گفت: کمک و همکاری از جانب کشورها و سازمان های بین المللی کمتر به سمت ما بوده، اما این همکاری ها از طرف جمهوری اسلامی ایران و پلیس فتا بیشتر صورت گرفته است.

وی همچنین تصریح کرد: در خصوص برخورد با باندها و شبکه های مافیایی مواد مخدر که از بستر فضای مجازی سوء استفاده می کنند، باید ظرفیت و توان در کشورهای عضو این سازمان بین المللی ایجاد شود و با اطلاعاتی که در اختیار کشورهای مورد درخواست خواهند گذاشت، بتوانیم مقابله جدی در این حوزه داشته باشیم.

سردار اشتری ضمن اعلام هماهنگی کامل دستگاه های مختلف امنیتی کشور  در مورد پول های مجازی در برخی پیام رسان ها گفت: این موضوع با هماهنگی پلیس و دستگاه قضایی در حال پیگیری است و مردم عزیز کشورمان مراقبت های لازم در این زمینه را داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم این نشست که با حضور ۱۷ کشور عضو و میزبانی ایران برگزار می شود، باعث تقویت و هم افزایی بیشتر در این فضا خصوصا در مقابله با گروه های تروریستی که در منطقه ما دست به جنایات مختلف می زنند، مثمرثمر واقع شود.

انتهای پیام/

 

تاکید فرمانده ناجا بر مقابله با گروه های تروریستی از فضای مجازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.