سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم یمن از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت‌ روز گذشته در صنعا ابراز انزجار کردند

شهروندان یمنی حمله جنایتکارانه به صنعا را که به شهادت و زخمی شدن حدود ۷۰ نفر منجر شد محکوم و از سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایت‌ها ابراز انزجار کردند.

به گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العالم، شهروندان یمنی حمله جنایتکارانه به صنعا را که به شهادت و زخمی شدن حدود 70 نفر منجر شد محکوم و از سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایت‌ها ابراز انزجار کردند.

سریال حمله ائتلاف سعودی به غیرنظامیان یمنی همچنان ادامه دارد. در منطقه التحریر (در مرکز صنعا) دفتر ریاست جمهوری در زمان ورود کارمندان به آن هدف قرار گرفت که بر اثر آن دهها تن از کارمندان شهید و زخمی شدند و خسارت‌های سنگینی به ساختمان وارد آمد.

یکی از شهروندان یمنی در این باره گفت: «اینها غیرنظامی، کارمندان و کارکنان دفتر ریاست جمهوری بودند و جنگنده‌های متجاوزان سعودی آنان را در شلوغ ترین ساعت روز یعنی ده صبح هدف قرار می دهند تا به تنها هدفشان که کشتن شمار بیشتری از یمنیان است، برسند».

یکی دیگر از یمنی‌ها نیز گفت: «حمله به دفتر رسیدگی، ما را شگفت زده کرد. اینها هیچ دستی در جنگ نداشتند و تنها شهروندانی عادی بودند که برای پیگیری امور خود به اینجا آمده بودند. بسیاری از آنان زخمی شدند و شماری نیز به شهادت رسیدند».

خسارت‌های وارده آمده تنها به ساختمان دفتر ریاست جمهوری یمن ختم نشد، بلکه خانه های مجاور و مغازه ها و شرکت‌های دارویی را نیز شامل شد.

این حمله هوایی، زنان و کودکان را به شدت هراساند، بویژه اینکه این حمله در زمانی رخ داد که خیابان‌ها مملو از شهروندان است.

شهروندان یمنی، این حمله پلید و جنایتکارانه متجاوزان و هدف قرار دادن ساختمانی دولتی مملو از کارکنان را محکوم و از سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایت‌ها ابراز انزجار کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.