سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح شوق زیارت برای اعزام مددجویان اردبیلی به اردوهای زیارتی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هفت هزار و ۱۵۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در سال گذشته از اردوهای زیارتی و فرهنگی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل صبح امروز در حاشیه اعزام کاروان شوق زیارت به مشهد مقدس در اردبیل اظهار داشت: هفت هزار و 150 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته راهی اردوهای زیارتی و فرهنگی و تربیتی شده‌اند که این اردوها با هدف تقویت و ارتقای روزافزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانوار، غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری مددجویان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: چهار هزار نفر از مددجویان در سال گذشته در قالب طرح شوق زیارت و اردوهای زیارتی رهسپار مشهد مقدس شده‌اند و این طرح  یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است تا با کمک خیران، مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را نداشته‌اند، برای نخستین‌ بار به مشهد مقدس اعزام شوند.

دشتی تصریح کرد: خیرین بیش از 400 میلیون تومان در قالب طرح شوق زیارت به اعزام خانوار تحت حمایت به سفرهای زیارتی کمک کرده‌اند چرا که بسیاری از مددجویان تحت حمایت در حسرت زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و امام حسین(ع) قرار داشتند که نیکوکاران با کمک‌های خود آرزوی آنها را برآورده کردند.

وی با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان امسال حدود دو هزار نفر از مددجویان تحت حمایت را در قالب طرح شوق زیارت به سفرهای زیارتی اعزام کنیم، گفت: مشارکت گسترده خیران در این طرح سبب می‌شود تا بتوانیم مددجویان بیشتری را رهسپار اردوهای زیارتی کنیم که نخستین کاروان زیارتی شوق زیارت در سال‌ 97 راهی مشهد مقدس شد و 230 نفر از مددجویان در قالب چهار کاروان زیارتی راهی حرم مطهر امام رضا(ع) شدند.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح شوق زیارت در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.