سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شورای عالی امنیت ملی به ریاست روحانی برای تلگرام تصمیم گرفته است/ مسائل ملی فدای منافع حزبی و جناحی نشود

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: شورای عالی امنیت ملی که ریاست آن برعهده رئیس جمهور است درباره تلگرام به جمع بندی رسیده است.

لطف‌الله فروزنده عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات برخی مقامات دولتی درباره فیلتر تلگرام  و اینکه محرمانه‌ای با مردم نداریم، اظهار کرد: همه کارشناسان به این امر اذعان دارند که در تمام دنیا هیچ کشوری اطلاعات مردم خود را در اختیار دیگری قرار نمی‌دهد و مراقبت لازم را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: شورای عالی امنیت ملی که ریاست آن برعهده رئیس جمهور است به جمع بندی درباره تلگرام رسیده و مصوبه‌ای داشته و این اقدام به دلیل حفظ حقوق مردم بوده است.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه هیچ حکومتی در دنیا اندازه جمهوری اسلامی با مردمش شفاف نیست، گفت: مردم  می‌دانند که اطلاعات امنیتی و نظامی نباید افشا شود چرا که دشمن سوءاستفاده می‌کند.

فروزنده افزود: قطعا منظور رئیس جمهور که بیشتر عمرش را در دستگاه های اطلاعاتی؛ امنیتی و نظامی سپری کرده و چند دوره دبیر شورای عالی امنیت بوده، این نیست که اطلاعات محرمانه کشور که دشمن سوءاستفاده می‌کند را به معرض نمایش بذاریم.

وی تصریح کرد: اینکه شفاف به مردم مسائل را بگوییم، بسیار خوب و مناسب است و تاکنون هم جمهوری اسلامی این مسیر را رفته است.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی  اظهار کرد: نگرانم که خدایی ناکرده مسائل و منافع ملی را فدای منافع حزبی، جناحی و چند صباحی قدرت طلبی کنیم.

فروزنده ادامه داد: رئیس جمهور باید صادقانه با مردم حرف بزند و واقعیت ها  را بگوید چرا که امروز یکی از چالش های مردم بحث ارز و مسائل اقتصادی است.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است آقای روحانی به مردم گزارش دهد و اگر جایی اشتباه کرده، عذخواهی کند، اظهار کرد: دغدغه اصلی مسئولان در شرایط فعلی باید حل مشکلات مردم باشد و وضعیتی را ایجاد کنند که مردم احساس آرامش و ثبات داشته باشند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به نوسانات نرخ ارز، افزود: وضعیت بازار ارز باید سروسامان گیرد و به وضعیت پایداری برسد.

فروزنده خاطر نشان کرد: بعضی از مسائل مملکت محرمانه است و در همه دولت‌ها هم اینگونه بوده است از طرفی هم استفاده از واژه "محرمانه نبودن" بیشتر نگاهی سیاسی و ابزاری است تا نگاهی مسئولیتی.

انتهای پیام/

سرتاپای دولت محرمانه است/ اگر محرمانه نیستید متن قرارداد‌های نفتی را منتشر کنید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اگر ما ورودی های کشور را دائماً رصد کنیم و تغییراتی را که فن آوریها و روش های ارتباطی وارداتی در کیفیت زندگی آینده جمعیت ما ایجاد خواهد کرد شبیه سازی کنیم به وضعیتی که در ارتباط با شبکه اجتماعی تلگرام به آن دچار شدیم دچار نخواهیم شد.