سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه اشتغال رویکرد امسال صنعت، معدن وتجارت استان یزد

معاون اداره صنعت، معدن وتجارت استان یزد گفت:امسال رویکرد اداره صنعت، معدن وتجارت به سمت حمایت از کالای ایرانی در حوزه‌های بهبود فضای کسب وکار و توسعه اشتغال است.

معاون اداره صنعت، معدن وتجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با اشاره به پتانسیل‌هایی که در شهرستان خاتم وجود دارد این شهرستان در حوزه‌های صنعت وکشاورزی می‌تواند ایجاد اشتغال ایجاد کند. 

نجاتی افزود :امسال رویکرد اداره صنعت، معدن وتجارت به سمت حمایت از کالای ایرانی در حوزه‌های بهبود فضای کسب وکار، حمایت از تولید داخلی وتوسعه اشتغال است.

 فاضلی فرماندار شهرستان خاتم گفت :باتوجه به ورود صنعت به بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی وتکمیلی، صنایع کم آبخواه وصنایعی که بتواند زنجیره تولید در شهرستان را تکمیل کند را حمایت کنیم.

وی افادامه داد:شهرستان خاتم در حوزه صنعت نو پا وبکر است و باید بستر‌ها وزیر ساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری در شهرستان فراهم شود.

وی گفت: متاسفانه به دلیل بعد مسافت تا مرکز استان و نبود زیر ساخت ها در شهرستان سرمایه گذاری آن طوری که باید به مسیر رشد و توسعه  برسد نرسیده است.

فاضلی در پایان واگذاری زمین‌های تحت حفاظت برای ایجاد صنایع وسرمایه گذاری، تامین برق و رینگ شدن برق شهرستان به شبکه سراسری ابرکوه، گاز رسانی به واحد‌های صنعتی، رفع ممنوعیت حفر چاه‌ها وبرداشت آب از سفره‌های زیر زمینی، واگذاری زمین وتامین آب برای راه اندازی فاز دوم شهرک صنعتی، نبود قاضی تعزیرات درشهرستان، نظارت بر اماکن، برگزاری نمایشگاه‌های فصلی باشرایط ویژه را خواستار شد.

انتهای پیام/ی

حوزه‌های صنعت وکشاورزی خاتم نیازمند حمایت مسئولان  

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.