سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارزیابی ۱۶۰ تن از راهبران آموزشی تربیتی مدارس ابتدایی فارس

جشنواره ارزیابی راهبران آموزشی تربیتی استان فارس، با حضور ۱۶۰ تن از راهبران آموزشی دوره ابتدایی سراسر استان، به میزبانی ادارات داراب، مرودشت، کازرون و جهرم در حال برگزاری است.

علی عسکر جمشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: این جشنواره در مدت دو روز و با حضور ۱۶۰ تن از راهبران آموزشی دوره ابتدایی سراسر استان، در چهار قطب در شهرستان‌های داراب، مرودشت، کازرون و جهرم، به شیوه‌ی حضوری در کلاس‌های چندپایه و با حضور دانش آموزان در حال برگزاری است.

وی، هدف از برگزاری جشنواره راهبران آموزشی استان را توانمندسازی نیروی انسانی، بهبود روش‌های نظارت و همچنین تبادل تجربه بین راهبران استان عنوان کرد.

جمشیدی ادامه داد: موارد قابل ارزیابی در این جشنواره شامل؛ نظارت بر فضای فیزیکی مانند مسائل مدیریتی و اداری، نظارت بر عملکرد آموزگاران همچون نحوه تدریس، طرح درس و برنامه هفتگی، نظارت بر فرایند پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، ارائه‌ی رهنمود‌ها و راهکار‌های عملی به مدیران و آموزگاران و گزارش نویسی و ارائه بازخورد است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های راهبران در کاهش نرخ تکرار پایه، حل مسائل و اختلالات یادگیری، افزایش انگیزه در آموزگاران و دانش آموزان و همچنین نظارت بالینی بر فعالیت‌های مدیران و آموزگاران را بسیار مهم و حیاتی دانستند.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره راهبران آموزشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.