سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۳۱۳ مورد بازرسی صنفی در مهاباد انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در ماه گذشته ۴ هزار و ۳۱۳ مورد بازرسی صنفی انجام و ۳۳۵ پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ صادق قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به عملکرد فروردین ماه اظهار کرد: در ماه گذشته صدور پروانه کسب عادی توسط اتحادیه‌های صنفی به تعداد ۶۶ فقره، ایثارگری به تعداد ۳ فقره انجام شد.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر ۴ هزار و ۳۱۳ مورد بازرسی صنفی انجام و ۳۳۵ پرونده تخلف به یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال کشف شد و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد افزود: در فروردین ماه ۴ مورد بازرسی مشترک و نیز ۸۲ مورد بازرسی از کارگاه­های خانگی قالیبافی صورت گرفت.
وی اظهار کرد: از ۴۲ گزارش دریافتی توسط ستاد خبری منجر به ۴ مورد متخلف، ۳۲ مورد غیر متخلف و ۶ مورد رضایت شده است.
وی با اشاره به عملکرد بخش صنعت و معدن تصریح کرد: از ۱۱ طرح بررسی شده در کمیته فنی ۸ طرح مورد تائید قرار گرفت که ۶ طرح اشتغال فراگیر و ۲ طرح اشتغال روستایی با ارائه تسهیلات ۳۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال تصویب شد.
قادری بیان کرد: در حوزه معادن این شهرستان تعداد ۹ مورد بازرسی صورت گرفت و در گلوگاه‌های خروجی شهرستان کامیون‌های حمل مواد معدنی مورد بازرسی قرار گرفت که هیچگونه تخلفی در حمل و نقل مواد معدنی وجود نداشت.
انتهای پیام/ب


۳۳۵ پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال کشف شد

برچسب ها: بازرسی ، صنعت و معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.