سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاخ سفید خبر‌ها درباره اختلافات ترامپ و همسرش را «شایعه» خواند

سارا سندرز به گزارش‌ها مربوط به اقامت نداشتن ملانیا ترامپ در کنار همسرش در کاخ سفید به علت وجود برخی اختلافات، واکنش نشان داد و آن را شایعه خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید روز گذشته (دوشنبه) به گزاش‌ها درباره اینکه «ملانیا ترامپ»، همسر دونالد ترامپ به دلیل اختلافاتی که با رئیس جمهور آمریکا دارد در خارج از کاخ سفید زندگی می کند، واکنش نشان داد و اعلام کرد: این فقط یک شایعه است.

وی در این خصوص گفت: «فقط زمانی که فکر می کنید روزنامه واشنگتن پست دیگر دروغ نمی گوید، در واقع این کار را می کند. این یک ادعای نادرست و مضحک است. بانوی اول آمریکا اینجا در کاخ سفید است و ما به طور مداوم او را می بینیم. امیدوارم روزنامه واشنگتن پست در آینده بهتر عمل کند.»

این اظهارات در پی آن مطرح می‌شود که روزنامه واشنگتن پست روز یکشنبه در مطلبی نوشت که رابطه متلاشی ترامپ و همسرش ملانیا شایعاتی را بوجود آورده است درباره اینکه بانوی اول آمریکا به همراه خانواده اش در واشنگتن دی سی زندگی می کند و دیگر در کاخ سفید اقامت ندارد.

به دنبال افشای رابطه غیر اخلاقی ترامپ با «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فیلم های مستهجن در سال 2006 (یعنی در سالی که ملانیا فرزندش را به دنیا آورد) و پرداخت 130 هزار دلار حق السکوت به این زن برای ساکت نگه داشتنش درباره رابطه غیراخلاقی، رابطه ترامپ با ملانیا به تیتر اخبار پربازدید تبدیل شده است. گزارشها حاکی از آن است که این مبلغ حق السکوت چند روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 به این زن بازیگر پرداخت شده بود. مایکل کوهن، وکیل ترامپ بعدها اعتراف کرد که این پول را از جیب خودش به استورمی پرداخت کرده است.

ملانیا ترامپ از زمان افشای جزئیات مربوط به رابطه غیراخلاقی ترامپ با بازیگر زن فیلم های مستهجن، سکوت کرده و هیچ واکنشی به آن نشان نداده است.


انتهای پیام/

واکنش کاخ سفید به خبر اختلافات میان ترامپ و همسرش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.