سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری گردهمایی جهادگران اردوهای جهادی در قم+تصاویر

گردهمایی جهادگران اردوهای جهادی استان،هم زمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی،در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد.

کشاورزی مسئول برگزاری گردهمایی جهادگران اردوهای جهادی قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛از برگزاری گردهمایی بزرگ جهادگران اردوهای جهادی قم با حضور خانواده شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)،حمیدرضا اسداللهی ،از جهادگران فعال اردوهای جهادی استان، خبر داد و گفت:در این گردهمایی که شامگاه گذشته در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، از  20 جهادگر نمونه استان  قدردانی شد.

وی افزود :در این مراسم همچنین از عموعبداللهی،مسئول سازندگی ناحیه دانشجویی و خانواده شهید مدافع حرم حمید رضا اسداللهی  قدردانی ویژه به عمل آمد.

مسئول برگزاری گردهمایی جهادگران اردوهای جهادی قم  در خصوص شخصیت شهید حمیدرضا اسدالهی گفت:این شهید دانشجو به خاطر کار اردوهای جهادی از شغل خود استعفا می دهد و به مدت دو سال زندگی خود را وقف اردوهای جهادی می کند،وی نخستین سفر  زیارت اولی ها  به مشهد را بر عهده گرفت ، و سرانجام در دفاع از حرم حضرت زینب (س)به درجه رفیع  شهادت نائل آمد.

کشاورزی عنوان کرد:در این همایش که روسای دانشگاه های استان و برخی مسئولین سپاه نیز حضور داشتند،سید نصرت حسینی، جانشین دانشکده افسری امام حسین(ع)سخنرانی کرد و محمد حسین مهدویان از شعرای نامی استان قم به شعرخوانی پرداخت ،همچنین خاطره گویی،و مداحی از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

وی خاطر نشان کرد:در حاشیه ی این گردهمایی، شرکت کنندگان با کاغذ نوشته ی "ایرانی می خرم" به کمپین حمایت از کالای ایرانی پیوستند.

مسئول برگزاری گردهمایی جهادگران اردوهای جهادی قم گفت:حسن ختام این مراسم نامه ای خطاب به استاندار قم بود، از آنجا که در شش سال اخیر استانداران دیداری با گروه های جهادی نداشته اند در این گردهمایی نامه ای خطاب به استاندار قم تنظیم و  از ایشان دعوت به عمل آمد دیداری با جهادگران استان داشته باشند.

انتهای پیام/ش

گردهمایی جهادگران  استان  قم

برچسب ها: بسیج ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.