سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتماد بی‌جا عامل برداشت ۲ میلیون ریال از حساب شهروند زاهدانی

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز ۲ میلیون ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان زاهدانی خبر داد .

سرهنگ علی سرحدی رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در پی ارجاع یک شکایت به پلیس فتا مبنی بر برداشت اینترنتی از حساب یکی از شهروندان، موضوع ضمن تشکیل پرونده جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ علی سرحدی افزود: حفظ و نگهداری کارت بانکی و اطلاعات آن یک ضرورت است که متاسفانه بسیاری از شهروندان نسبت به آن غفلت می‌کنند .

وی افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی از شاکی و اقدامات فنی و تخصصی پلیسی متهم شناسایی و با اخذ دستور قضائی به پلیس فتا احضار شد.

سرهنگ " سرحدی " در ادامه افزود: پیرامون موضوع پرونده از متهم تحقیقات لازم به عمل آمد که در ابتدا متهم منکر هر گونه عمل مجرمانه‌ای شد، اما پس از مواجهه با دلایل و مدارک مستند به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه بیشتر برداشت‌های غیرمجاز در پی اعتماد به دوستان و آشنایان صورت می‌گیرد، گفت: اعتماد به دوستان و آشنایان و در اختیار گذاشتن کارت بانکی و اطلاعات آن باعث می‌شود تا شاهد برداشت‌های غیر مجاز از حساب بانکی خود باشید.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: به هیچ عنوان کارت بانکی و اطلاعات آن را در اختیار کسی قرار ندهید و در صورت اجبار، حتما در اولین فرصت نسبت به تعویض رمز اول و دوم کارت بانکی خود اقدام و همچنین در هنگام خرید از فروشگاه‌ها، حتما عملیات بانکی را خود انجام دهید و به هیچ عنوان کارت را در اختیار فروشندگان نگذارید و رمز خود را برای آن‌ها بازگو نکنید.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در پایان از شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه مشکل موضوع را به پلیس فتا محل سکونت خود اعلام و یا از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir گزارش کنید.

انتهای پیام/ع

برداشت غیرمجاز از حساب شهروندی 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.